مرکز آموزش آزمایشگاه آزمون دانا پلاستیک دوره آموزشی مبانی پلیمر را به صورت مجازی برای پژوهشگران و علاقمندان برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، مجموعه آزمایشگاهی «آزمون دانا پلاستیک»، 12 اسفندماه سال جاری، دوره آموزشی «مبانی پلیمر برای غیر پلیمری‌ها» را به صورت مجازی برگزار می‌کند.

 

در این دوره آموزشی که به صورت برخط برگزار می‌شود، مخاطبین با سرفصل های اصلی شامل مبانی و مفاهیم پلیمر آشنا خواهند شد. همچنین در این دوره آموزشی ضمن آشنایی مخاطبان با تعاریف پلیمر، روش‌های تولید پلیمرها معرفی می‌شود. همچنین آشنایی با زنجیر پلیمر و خواص آن، تفاوت پلیمرها با سایر مواد، جرم مولکولی و توزیع جرم مولکولی از دیگر محورهای این دوره آموزشی است.

 

آزمون دانا پلاستیک یکی از مجموعه‌های عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی است که خدمات آزمون و آموزشی را در حوزه پلیمرها ارائه می‌کند. این مجموعه آزمایشگاهی با برگزاری دوره های تخصصی، زمینه را برای ارتقای دانش و توانمندی فعالان صنعت پلیمر فراهم کرده است. 

 

علاقمندان برای ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر به سایت آزمون دانا پلاستیک مراجعه یا با شماره‌های 46076447 -021 داخلی 107 (گروه آموزش) و شماره همراه 09194614349 تماس حاصل کنند.

 

 

کلمات کلیدی : شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی,برگزاری دوره آموزشی,خواص پلیمر,آزمایشگاه

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code