مدیر آزمایشگاه شرکت ایستا صنعت وطن گفت: مخاطبان اصلی این دوره‌ها، دانشجویان، تکنسین ها و کارشناسان آزمایشگاهی هستند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، فائزه کاشانیان مدیر آزمایشگاه شرکت ایستا صنعت وطن، با اشاره به خدمات قابل ارائه توسط این مجموعه گفت: آزمایشگاه کنترل مواد غذایی و محصولات آرایشی و بهداشتی این مجموعه فناور خدمات آزمایشگاهی را در حوزه آنالیز مواد غذایی، محصولات آرایشی و بهداشتی، آب، خاک و پساب، مشخصه‌یابی نانو مواد، میکروبیولوژی و آنالیزهای دستگاهی ارائه می‌کند.

 

وی با بیان این‌که خدمات ارائه شده بر اساس استانداردهای ملی ایران، دستورالعمل‌ها و بخشنامه‌ها ارائه می‌شود ادامه داد: دانش‌آموختگان و متخصصان این مجموعه آزمایشگاهی تلاش دارند تا خدمات مطلوب و کارآمد را در اختیار اعضای هیئت علمی، دانشجویان، صنایع کشور و افراد حقیقی قرار ‌دهند.

 

کاشانیان، با اشاره به ارائه خدمات آزمایشگاهی، پژوهشی، انجام تحقیقات کاربردی و ارتباط با صنایع گفت: علاوه بر آنالیزهای آزمایشگاهی، تولید فرمول، بهینه‌سازی روش‌های تولید، انتخاب مواد پیشرفته تر در تولیدات سنتی و صنایع قدیمی به کمک نخبگان و پژوهشگران استانی از دیگر فعالیت‌های این مجموعه آزمایشگاهی و فناور به شمار می‌رود.

 

مدیر آزمایشگاه شرکت ایستا صنعت وطن به تولید بیش از 13 نوع نانو ماده و مواد پائین دستی و بالادستی در شرکت ایستا صنعت وطن اشاره کرد و گفت: ارائه نانو مواد و پیش‌ماده‌های آن‌ها، مشخصه‌یابی و ارائه مشاوره و هم‌چنین عاملدار و زیست عاملدار کردن نانو مواد، آموزش علوم نانو و فناوری های نانو در سطوح مختلف برای علاقمندان از دیگر فعالیت‌های این مجموعه فناور به شمار می‌رود.

 

این فعال حوزه آزمایشگاهی، با اشاره به این‌که دوره‌های تدریس شده با رویکرد افزایش مهارت و تخصص فعالان محیط‌های آزمایشگاهی است گفت: مخاطبان اصلی این دوره‌ها، دانشجویان، تکنسین و کارشناسان آزمایشگاهی هستند.

 

کاشانیان، به مهم‌ترین موضوعات و سرفصل‌های دوره‌ های آموزشی یادشده اشاره کرد و افزود: نحوه مواجه با مخاطرات آزمایشگاه، کمک‌های اولیه، دوره بهداشت ایمنی و محیط زیست یا HSE، دوره‌های مهارت‌افزایی و تخصص در استفاده از تجهیزات آزمایشگاهی مانند طیف‌ سنج مادون قرمز یا FTIR ، میکروسکوپ نیروی مغناطیسی یا MFM و همچنین میکروسکوپ نیروی اتمی یا AFM از جمله دوره هایی است که علاقه مندان می توانند با ثبت نام در سایت خانه نانو در آن شرکت نمایند. 

 

مدیر آزمایشگاه شرکت ایستا صنعت وطن، با اشاره به امکان دریافت دوره‌ها به صورت برخط ادامه داد: علاقمندان برای کسب اطلاعات بیشتر پیرامون دوره و نحوه ثبت نام در آن با شماره تلفن های 02533552894 و 09126519480 تماس حاصل کنند.

 

کاشانیان، کارکرد شبکه آزمایشگاهی فناوری ‌های راهبردی در ارتقای دانش و تخصص پژوهشگران و دانشجویان و ارائه خدمات کارا از سوی مراکز عضو را یادآور شد و ادامه داد: سرعت عمل در پاسخگویی، ارائه خدمات ارزنده برای ارتقا و پیشرفت پژوهشگران، کاستن از بار مالی آزمایشگاه را می‌توان از جمله ویژگی‌های برجسته و قابل ذکر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی برشمرد.

 

 

کلمات کلیدی : آزمایشگاه,باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی,آموزش,ارزیابی نانومواد

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code