مدیر مجموعه آزمایشگاهی نمونه آزمای ماد از فعالیت های مستمر در زمینه کنترل کیفی مواد غذایی توسط این شرکت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، خدمات آزمایشگاهی در حوزه آزمایشگاه میکروب شناسی و ضدعفونی کننده‌ها، آزمون های فیزیکی‌ و شیمیایی، سنجش فلزات سنگین و آنالیز دستگاهی، بخشی از خدماتی است که توسط شرکت نمونه آزمای ماد به طیف‌های گوناگون از پژوهشگران و دانشگاهیان و صاحبان صنایع و تولیدکنندگان ارائه می‌شود.

 

فرهاد فارغی مدیر مجموعه آزمایشگاه‌های شرکت نمونه آزمای ماد، با اشاره به فعالیت مستمر در زمینه کنترل کیفی مواد غذایی، گفت: هم اکنون با توسعه توانمندی‌ها، فضای آزمایشگاهی و رعایت الزامات استاندارد 17025، خدمات آزمایشگاهی خود را در 3 حوزه کنترل کیفیت، آموزش و تحقیق و توسعه در خصوص فرآورده های خوردنی و آشامیدنی، فرآورده های دارویی و مکمل ها، آرایشی و بهداشتی و ضد عفونی کننده ها ارائه می‌دهیم.

 

این فعال فناور افزود: بخش های فنی آزمایشگاه در 3 بخش میکروبیولوژی، فیزیک و شیمیایی و آنالیز دستگاهی فعالیت می‌کنند. فارغی، با اشاره به ایجاد اشتغال و ایجاد زمینه ارائه خدمات تخصصی در شرکت نمونه آزمای ماد گفت: با جذب نیروی انسانی دانش آموخته و توانمند تلاش کردیم کیفیت خدمات آزمایشگاهی را ارتقا دهیم به طوری‌که آزمایشگاه از 5 نفر در سال  1396 به 11 نفر در سال 1399 رسیده است.

 

مدیر مجموعه آزمایشگاهی نمونه آزمای ماد به دامنه‌های ارائه خدمات این مجموعه عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی اشاره کرد و گفت: علاوه بر آزمایش های روتین فیزیکی و شیمایی مانند پروتئین، چربی، قند، کربوهیدارت، فیبر، نمک و غیره بیش از نیمی از فعالیت آزمایشگاه به آزمایش‌های تخصصی عسل طبق استاندارد موجود اختصاص دارد.

 

مدیر مجموعه آزمایشگاهی نمونه آزمای ماد با اشاره به ارائه خدمات میکروب ‎شناسی در بخش میکروبیولوژی این آزمایشگاه بیان کرد: آزمایش‌های تخصصی میکروبیولوژی نیز توسط این مجموعه به مخاطبان ارائه می‌شود.

 

فارغی از بررسی کارایی محیط های کشت با سویه های مرجع باکتری، مخمر و قارچ به عنوان یکی از خدمات آزمایشگاهی این شرکت اشاره کرد و گفت: بررسی کارایی ضدعفونی کننده های مختلف الکلی و غیر الکلی، مواد و منسوجات آنتی باکتریال و آنتی فونگال بخشی از این فعالیت‌های آزمایشگاهی این مجموعه است.

 

مدیر مجموعه آزمایشگاهی نمونه آزمای ماد از ارائه خدمات آزمایشگاهی با تخفیف‌های اعتباری در نظر گرفته شده در باشگاه مشتریان گفت و افزود: تاکنون از حمایت های شبکه شامل تسهیلات تهیه نرم افزار CRM، تهیه مواد استاندارد، کالیبراسیون تجهیزات و شرکت در نمایشگاه فناوری نانو بهره مند شده‌ایم. علاوه بر این اعتباراتی که شبکه به افراد و اقشار مختلف جامعه در خصوص استفاده از خدمات آزمایشگاهی آزمایشگاه های عضو شبکه اختصاص می دهد نیز باعث معرفی بیشتر آزمایشگاه ها و همچنین ترغیب دانشجویان، اساتید و اعضای هیئت علمی به استفاده از خدمات آزمایشگاه ها شده است.

 

 

کلمات کلیدی : شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی,محلول شستشودهنده ضدمیکروبی,باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی,آزمایشگاه,عسل

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code