آزمایشگاه مرکزی دانشگاه حکیم سبزواری کارگاه‌ آموزشی با هدف توسعه توانمندی‌های آزمایشگاهی را برای دانشجویان و محققین برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، آزمایشگاه مرکزی دانشگاه حکیم سبزواری خدمات آنالیز و پژوهشی متنوعی را در زمینه‌های علوم پایه و مهندسی ارائه می‌کند که ارائه خدمات آموزشی بخشی از آن به شمار می‌رود. این مجموعه آزمایشگاهی از چند آزمایشگاه فعال شامل آزمایشگاه های دانشکده های علوم پایه، فنی مهندسی، مهندسی نفت و جغرافیا و علوم محیطی تشکیل شده است که برای ارائه خدمات بهتر به پژوهشگران دانشگاهی و صنایع با یکدیگر همکاری می‌کنند.

 

آزمایشگاه مرکزی دانشگاه حکیم سبزواری در بیش از 9400 متر مربع، شامل بیش از 5 هزار و 800 متر فضای آزمایشگاهی و 3600 متر فضای کارگاهی به اعضای باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوری‌‌های راهبردی از جمله شرکت‌های دانش‌بنیان و خلاق، نخبگان، اعضای هیات علمی، دانشجویان تحصیلات تکمیلی و همچنین مراکز تحقیقاتی و صنعتی، خدمات آزمایشگاهی ارائه می‌کند.

 

این آزمایشگاه کارگاه آموزشی DLS را 21 اردیبهشت‌ماه سال جاری از ساعت 9 تا 13 با تخفیف برای دانشجویان و اعضای شبکه آزمایشگاهی برگزار می‌کند. در این کارگاه آموزشی یک روزه که به صورت مجازی برگزار می‌شود، کارکردهای روش آزمایشگاهی DLS برای اندازه گیری توزیع اندازه ذرات درون مایع، به عنوان روشی کارآمد بررسی می‌شود.

 

متقاضیان برای حضور در این کارگاه‌های آموزشی می‌‌توانند با تلفن‌های 05144012956 یا 05144012795 تماس حاصل کنند.

 

کلمات کلیدی : باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی,شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی,برگزاری دوره آموزشی,کارگاه آموزشی

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code