مرکز تحقیقات کاربردی و تولید بذر (تکاتو) با هدف ترغیب دانشجویان و علاقمندان برای شرکت در دوره‌های آموزشی، تخفیف‌های مناسبی در نظر گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، مرکز تحقیقات کاربردی و تولید بذر شرکت توسعه کشت دانه‌های روغنی با هدف آشنایی پژوهشگران، دانشگاهیان و کارشناسان آزمایشگاهی با اصول کلی محلول سازی، استخراج DNA و الکتروفورز، استخراج RNA و سنتز cDNA، اصول کلی PCR و بررسی تنوع ژنتیکی با استفاده از مارکرهای مولکولی، دوره های آموزشی متنوعی را برگزار می‌کند.

 

برگزاری دوره های آموزشی در حوزه های زیست فناوری و کشاورزی

 

همچنین اصول تهیه محیط ‏های کشت عمومی، تکثیر و ذخیره‏ سازی قارچ‏ های خاکزی، ، آشنایی با اصول جداسازی، خالص ‏سازی و تکثیر عوامل قارچی خاکزی، استخراج و بررسی نماتدهای خاک، آزمون سرولوژیک الایزا جهت تشخیص بیماری‌های گیاهی، مدیریت آفات و بیماری‌های کلزا، مدیریت آفات و بیماری های سویا، مدیریت آفات و بیماری‌های مرکبات و آشنایی با سموم و کاربرد آنها در کشاورزی نیز توسط این مرکز در قالب کارگاه های آموزشی تدریس می‌شود.

 

برگزاری دوره های آموزشی در حوزه های زیست فناوری و کشاورزی

 

با هدف ترغیب دانشجویان و پژوهشگران تخفیفات مناسبی برای شرکت کنندگان در نظر گرفته شده است. علاقمندان به حضور در این کارگاه ها برای ثبت نام، نحوه برخورداری از تخفیف ها و دریافت اطلاعات بیشتر با واحد آموزش مرکز تحقیقات کاربردی و تولید بذر  به شماره تلفن 01133434968 تماس حاصل کنند.

 

کلمات کلیدی : شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی,دوره آموزشی,کارگاه آموزشی,صنایع غذایی و کشاورزی

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code