دوره آموزشی غیرحضوری «میکروسکوپ نانو لایو»، به منظور استفاده کارشناسان آزمایشگاهی، پژوهشگران و سایر علاقمندان برگزار می‌‎گردد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، مشاهده و مطالعه رفتار و واکنش سلول‌های زنده یکی از لازمه‌هایی است که در توسعه فناوری‌های زیستی و پیشرفت مطالعه‌های این حوزه کارآمد است.

 

اما یکی از دغدغه‌های مهم و اساسی پژوهشگران و دانشمندان، نحوه و چگونگی مطالعه این ساختارها است. چالشی که با میکروسکوپ نانو لایو برطرف شده است و به کمک این تجهیز آزمایشگاهی پیشرفته می‌توان به سادگی تصاویر سه‌بعدی از سلول را مشاهده کرد.

 

این تصویربرداری که در چند ثانیه انجام می‌شود، قدرت تفکیکی بالاتر از انواع میکروسکوپ‌های رایج در بازار دارد. همچنین با استفاده از نرم‌ افزار این دستگاه می‌توان بخش‌های مختلف سلول را رنگ‌آمیزی کرد. 

 

بر همین اساس، دوره آموزشی میکروسکوپ نانو لایو توسط سایت آموزش فناوری نانو به صورت برخط در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. این دوره شامل 8 ساعت محتوای آموزشی است و علاقه‌مندان پس از ثبت‌ نام در دوره، به محتوای دوره دسترسی خواهند داشت.

 

علاقمندان به صورت مجازی با کاربردهای میکروسکوپ نانو لایو آشنا می‌شوند

 

علاقمندان می‌توانند بدون هیچ‌گونه محدودیت زمانی، به محتوای این دوره آموزشی دسترسی داشته باشند و همچون دیگر آموزش‌ها، از آن بهره‌مند شوند.

 

 سرفصل‌هایی چون مزایا و محدودیت ها میکروسکوپ‌های فلورسنت، مفاهیم مقدماتی میکروسکوپ نانو لایو، نرم‌افزار برای بررسی سه‌بعدی سلول، کاربردهای نانو لایو همراه با نمایش فیلم زنده میکروسکوپ در این دوره آموزشی ارائه می‌گردد.

 

 آزمون پایان دوره پس از اتمام مراحل آموزشی برگزار می‌شود و شرکت در آن محدودیت زمانی ندارد. شرکت‌کنندگانی که موفق به کسب نمره بالای 50 درصد شوند، گواهی پایان دوره فارسی و انگلیسی را دریافت می‌کنند.

 

علاقمندان برای ثبت نام در این دوره آموزشی می‌توانند از دو راه ثبت‌نام در پلتفرم جدید سایت آموزش فناوری نانو و همچنین درگاه پرداخت اقدام کنند.

 

 

کلمات کلیدی : نانولایو,میکروسکپ,اثرات فناوری‌نانو,شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code