آزمایشگاه شرکت پارس زیگ ماد یزد خدمات آنالیزی را به صورت تخصصی در حوزه‌های زیست‌ محیطی، آب و پساب ارائه می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، الهه نوربالا تفتی مدیرعامل مجموعه آزمایشگاهی پارس زیگ ماد یزد با اشاره به فعالیت این مجموعه در حوزه‌های آزمایشگاهی، مشاوره و آموزش، تحقیق و توسعه و تولید افزود: آزمایشگاه این مجموعه، به عنوان عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌ های راهبردی، آزمو‌ن‌های تخصصی مانند اندازه گیری آنتی اکسیدانی، تقلبات و آنالیز آب و پساب را متناسب با نیاز پژوهشگران، فعالان شرکت‌های تولیدی و دیگر مخاطبان ارائه می‌دهد.

 

از خدمات آزمون تا مشاوره و آموزش

این فعال فناور از ارائه خدمات آموزشی و مشاوره گفت و ادامه داد: در بخش مشاوره و آموزش، به عارضه‌ یابی صنایع و خطوط تولید، رفع مشکلات و مشاوره‌های تخصصی در اصلاح فرمولاسیون صنایع غذایی و آرایشی می‌پردازیم. وی درباره برگزاری دوره‌های آموزشی عمومی و تخصصی توضیح داد: این دوره‌ها در دو شکل خصوصی و عمومی در زمینه‌های مختلف برگزار می‌شود.

 

تنوع در ارائه خدمات آزمایشگاهی

مدیرعامل شرکت پارس زیگ ماد با اشاره به تنوع در خدمات آنالیزی قابل ارائه در بخش آزمایشگاهی این شرکت بیان کرد: این مجموعه دارای کامل‌ترین تجهیزات روتین آزمایشگاهی اعم از شیکر، سانتریفیوژ، هیترها و ترازوها و همچنین تجهیزات تخصصی مانند HPLC است که خدمات را در دو شکل ارائه می‌دهد.

 

وی افزود: نخستین شکل ارائه خدمات آزمایشگاهی، در اختیار گذاشتن سکوی آزمایشگاه با وسایل عمومی و مدل دوم خدمات سفارشی و خدماتی است که درخواست می‌شود توسط اپراتور ما انجام گیرد.

 

ارائه خدمات آنالیزی در حوزه آب، پساب و مواد شیمیایی

 

نوربالا با اشاره به برخی از این خدمات عنوان کرد: از مهم‌ترین خدمات آنالیزی می‌توان به خدمات آنالیز تخصصی آب و پساب، تست های اندازه گیری فعالیت آنتی اکسیدانی DPPH، تست اندازه گیری فنل تام، Total phenol، باربیتوریک اسید، برسی محتواهای پروتیینی، قندی و چربی نام برد.

 

وی درباره فرآیند دریافت نمونه تا ارائه نتایج آزمایش‌ها به مخاطبان عنوان کرد: در این مجموعه آزمایشگاهی، دریافت نمونه به صورت حضوری یعنی مراجعه مشتری و نیز جمع‌آوری نمونه‌ها توسط پیک مجموعه امکان‌ پذیر است. همچنین بسیاری از مشتریان از شهرستان‌ها، نمونه‌های خود را از طریق پست به دست ما می‌رسانند.

 

مدیرعامل مجموعه آزمایشگاهی و تولیدی پارس زیگ ماد به ارائه این خدمات در دوران کرونا و ارائه دستاوردهای فعالان این مجموعه در حوزه سلامت اشاره کرد و افزود: در حوزه کرونا و سلامت، این مجموعه با تولید ضدعفونی کننده‌های الکلی دست با حفظ سلامت و طراوت پوست، فعالیت خوبی داشت و در روزهای نایاب بودن این محصولات، این مجموعه  محصولات را در اختیار بسیاری از مردم قرارداد.

 

از تعامل تا پژوهش سازنده

این فعال فناور، شبکه آزمایشگاهی فناوری‌ های راهبردی را پلی میان دانشجویان و عرصه پژوهش دانست و گفت: از سال ۹۹ عضو شبکه راهبردی شدیم؛ البته در دوران دانشجویی عضویت دانشجویی داشتم و با این شبکه آشنا بودم. ارائه خدمات متنوع به مشتریان و آزمایشگاه‌ها در کنار انعطاف پذیری و احترام و تعامل سازنده، از ویژگی‌های برجسته این شبکه است.

 

 

کلمات کلیدی : شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی,محیط زیست,آزمایشگاه,خدمات آزمایشگاهی

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code