در قالب برگزاری هشتمین کنگره بین المللی رنگ و پوشش توسط پژوهشگاه رنگ زمینه برای تعامل پژوهشگران، فعالان آزمایشگاهی و فعالان فناور این حوزه فراهم می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، هشتمین کنگره بین المللی رنگ و پوشش (ICCC2021) با هدف آشنایی فعالان فناور، پژوهشگاهی و آزمایشگاهی با ظرفیت‌ها و تازه‌ترین دستاوردها این حوزه به میزبانی پژوهشگاه رنگ برگزار می‌شود.

 

این همایش که 21 و 22 مهر‌ماه سال جاری با شعار «زندگی و رنگ»، توسط پژوهشگاه رنگ و با حضور برجسته ترین پژوهشگران، متخصصان و فناوران داخلی و خارجی در حوزه رنگ و پوشش برگزار می‌شود به معرفی مهم‌ترین یافته‌ها و دستاوردها در عرصه فناوری، پژوهش و آزمایش‌های رنگ خواهد پرداخت.

 

توانمندی‌های پژوهشی در حوزه «رنگ» معرفی می‌شود



دو سمپوزیوم «رنگ و رنگ‌دهنده‌ها» و «پوشش‌های سطح و خوردگی» محورهای اصلی این کنگره هستند و زمینه‌ای ایجاد می‌کند تا با مشارکت دانشگاهیان، فعالان فناور و صنعگران، فرصتی برای ایجاد نوآوری، فناوری و کارآفرینی در حوزه رنگ و پوشش ایجاد شود.


علاقمندان به حضور، برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت هشتمین کنگره بین المللی رنگ و پوشش به نشانی www.iccc2021.icrc.ac.ir مراجعه کنند.

 

 

کلمات کلیدی : شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی,پژوهشگاه علوم و فناوری رنگ,رنگ و پوشش و پوشش‎های آبگریز,انواع رنگ صنعتی و ضد خوردگی,معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code