مجموعه آزمایشگاهی پارسیان بهینه پایش دوره آموزشی آشنایی با سرفصل‌های ده‌گانه استاندارد ایزو 9001 را به صورت مجازی برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، ایزو ۹۰۰۱ استانداردی شامل الزامات کنترل فرآیندهای کسب و کار، کیفیت محصولات و خدمات شرکت یا مجموعه آزمایشگاهی‌ است.

 

این استاندارد به مباحث مدیریت کیفیت پرداخته و الزامات ایزو ۹۰۰۱ برای همه سازمان ها، شرکت ها، موسسات، اصناف و غیره با هر فعالیت و هر اندازه ای قابل اجرا و و پیاده سازی است.

 

بر همین اساس شرکت پارسیان بهینه پایش دوره آموزشی معرفی و تشریح الزامات استاندارد ISO/IEC 9001:2015 را با هدف ارتقای توانمندی و بهبود سطح کیفیت فعالیت ها برگزار می‌کند.

 

از سرفصل های این دوره می توان به معرفی و تشریح الزامات استاندارد یادشده در فصول 10 گانه و مفاهیم کلی آن، چگونگی تعیین ریسک ها و فرصت ها، چگونگی تنظیم اهداف و طرح ریزی دستیابی به اهداف، تشریح الزامات مدیریت و تشریح مفهوم دانش سازمانی و ارتباطات اشاره کرد.

 

معرفی و تشریح الزامات استاندارد ISO/IEC 9001:2015

 

این دوره آموزشی، 10 و 11 آذر ماه سال جاری و به صورت غیر حضوری میزبان شرکت‌کنندگان است. مخاطبان به مدت 16 ساعت در این دوره آموزشی به صورت آنلاین حضور خواهند داشت.

 

علاقمندان برای شرکت در این دوره تا 9 آذر ماه سال جاری فرصت دارند آمادگی خود را برای حضور در این دوره مجازی اعلام و ثبت نام کنند.

 

ثبت نام بصورت آنلاین از طریق سایت www.parsianlabs.com  انجام می شود و علاقمندان برای شرکت در این دوره می توانند با شماره تلفن 07633621327 و واتساپ 09175802682 تماس حاصل کنند.

 

کلمات کلیدی : دوره آموزشی,شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی,معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری,شرکت دانش بنیان

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code