مرکز آموزش شرکت پیام آزمای البرز دوره آموزشی گاز کروماتوگرافی را با هدف ارتقای توانمندی فعالان آزمایشگاهی برگزار می‌کند.

به گزارش دبیرخانه شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، شرکت پیام آزمای البرز با هدف بسط و گسترش دانش فنی و مهارت‌های اجرایی در حوزه های تخصصی صنایع غذایی، آرایشی، بهداشتی و دارویی و در راستای ارتقای سطح کیفیت و تعالی صنایع یاشده، خدمات آزمایشگاهی متنوعی را ارائه می‌دهد. این مجموعه ضمن ارایه خدمات تخصصی آزمایشگاهی، کنترل کیفیت و خدمات تحقیق و توسعه، دوره های آموزشی و کارگاه‌های تخصصی را نیز برگزار می‌کند.

 

این مجموعه دوره های آموزشی تخصصی از قبیل آشنایی با اصول و کار با دستگاه‌های جذب اتمی، کروماتوگرافی گازی و طیف سنج جرمی و کروماتوگرافی مایع با کارایی بالا را با هدف ارتقای توانمندی‌های کارشناسان و دانش‌افزایی فعالان این حوزه به صورت مستمر برگزار می‌کند. برگزاری دوره‌های تخصصی آزمایش‌ها و کنترل کیفی شیمی کلاسیک و میکروبیولوژی تخصصی از دیگر دوره‌های برگزار شده این مجموعه فناور و آزمایشگاهی است.

 

دوره آموزشی تخصصی گاز کروماتوگرافی برگزار می‌شود

 

برگزاری دوره آموزشی کروماتوگرافی گازی

براین اساس دوره آموزشی تخصصی گاز کروماتوگرافی و طیف سنج جرمی برای کلیه فارغ التحصیلان دانشگاهی و مدیران کنترل کیفیت واحد های تولیدی در این مرکز برگزار می‌شود.

 

از مهم‌ترین سرفصل‌های این دوره آموزشی می‌توان به مبانی کروماتوگرافی گازی، کاربردها، روش‌های تزریق نمونه، گازهای حامل، ستون‌های جداسازی و سایر محورهای مرتبط با این روش و تجهیز آزمایشگاهی اشاره کرد.

 

این دوره آموزشی، 8 و 9 دی ماه به مدت دو روز برگزار می‌شود و علاقه‌مندان می‌توانند از طریق تماس با شماره 09124590355 در این دوره ثبت نام کنند.

 

 

کلمات کلیدی : شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی,کروماتوگرافی گازی,برگزاری دوره آموزشی,معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code