شرکت پارس لیان اروند، به عنوان یکی از مجموعه‌های عضو شبکه آزمایشگاهی، با ایجاد شعبه‌های مختلف، خدمات بازرسی و کنترل کیفیت را در سراسر کشور ارائه می‌کند.

فرشته حسین زاده مدیرعامل شرکت فنی مهندسی پارس لیان اروند با اشاره به فعالیت این مجموعه فناور و آزمایشگاهی در حوزه کنترل کیفیت، بازرسی و مشاوره گفت: این مجموعه، از سال 1386 در زمینه کنترل کیفی کالاهای صادراتی و وارداتی در حوزه هایی همچون نساجی، سلولزی، آرایشی-بهداشتی، تعیین ماهیت کالا، روغن های خام و خوراکی و فراورده های نفتی فعالیت دارد.

 

وی با بیان این‌که شرکت پارس لیان اروند در شهرستان خرمشهر فعالیت خود را با آزمایشگاه نساجی و تعیین ماهیت آغاز کرده است، ادامه داد: پس از یک سال دامنه کاری خود را در زمینه  کنترل کیفی فراورده های آرایشی-بهداشتی و سلولزی گسترش داد.

 

وی با اشاره به برگزاری دوره آموزشی گفت: دوره های آموزشی آزمایشگاهی با توجه به دامنه کاری آزمایشگاه و همچنین دوره های مدیریت کیفیت برای مسئولین کنترل کیفیت واحدهای تولیدی و آزمایشگاه های همکار سازمان ملی استاندارد توسط این مجموعه برگزار می شود.

 

ارائه خدمات آزمایشگاهی در حوزه کنترل کیفیت بر بستر شبکه آزمایشگاهی

 

مدیر عامل پارس لیان اروند، با اشاره به نقش آزمایش‌ها در پژوهش عنوان کرد: جوامعی که به استقلال ملی و اهداف‌ توسعه‌‌ای اهمیت می‌دهند در برنامه‌ریزی های علمی خود، پژوهش را در اولویت نخستین قرار داده‌اند. 

 

وی افزود: مراکز صنعتی و خدمات آزمایشگاهی با توجه به در اختیار داشتن نیروی انسانی متخصص در زمینه فنی و مدیریتی می توانند تجربیات خود را با واحد های تولیدی و کارخانجات به اشتراک بگذارند و باعث تولید یک محصول با کیفیت شوند. به گفته حسین زاده، بـرای برقـراری و پـایداری ایـن ارتـباط، لازم اسـت فعالیـت هـای آموزشـی و پژوهشی این مراکز براسـاس نـیازهای حال و آینده جامعه، به ویژه نیازهای صنعتی، تدوین شود. هـمچنیـن بقـا و رشـد مراکـز صنعتی در گرو همگامی با تحولات علمی و فناورانه است.

 

کلمات کلیدی : شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی,آزمایشگاه,شرکت دانش بنیان

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code