آزمایشگاه مرکزی دانشگاه ایلام، با ارائه طیف گسترده‌ای از خدمات آزمایشگاهی، نیاز پژوهشگران در حوزه‌های شیمی و زیست‌ فناوری را تامین می‌کند.

دکتر سلمان سلطانی مدیر آزمایشگاه مرکزی دانشگاه ایلام عنوان کرد: این مجموعه آزمایشگاهی از سال 1395 و با عضویت در شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، ارائه خدمات خود را به دانشگاهیان، پژوهشگران و فناوران سراسر کشور آغاز کرد و اکنون نیز به عنوان عضو توانمند در شبکه آزمایشگاهی در حال خدمات رسانی می‌باشد.

 

خدمات متنوع آزمایشگاهی

مدیر آزمایشگاه مرکزی دانشگاه ایلام با اشاره به فعالیت این مجموعه در زمینه های زیست فناوری و شیمی عنوان کرد: در بخش زیست فناوری با استفاده از دستگاه‌های PCR،  RT-PCR ، الایزا،  نانودراپ،  سل کانتر،  ژل داک،  الکتروفورز عمودی و افقی،  اتوآنالایزر، فریز درایر، سانتریفیوژ و فریزرمنفی 80 درجه سانتی گراد،  آزمایش ها و تست‌های مولکولی و بیوشیمیایی انجام می‌گیرد.

 

 

 

سلطانی با بیان این‌که آزمایشگاه مرکزی دانشگاه ایلام، قابلیت پذیرش و انجام آنالیز برای اساتید، دانشجویان و پژوهشگران سراسر کشور را داراست، عنوان کرد: این کار به 2 صورت حضوری و درخواست از طریق سامانه خدمات آزمایشگاه مرکزی به آدرس https://clab.ilam.ac.ir انجام می شود.

 

مدیر آزمایشگاه مرکزی دانشگاه ایلام با اشاره به نقش شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی در ارائه خدمات متنوع به پژوهشگران و آزمایشگاه‌ها گفت: از دست‌اندرکاران این مجموعه به خاطر خلاقیت در هماهنگ کردن آزمایشگاه های بخش دولتی و خصوصی و پژوهشگران، سامانه منظم و کاربردی شبکه و حمایت های خوبی که از پژوهشگران دارند صمیمانه کمال سپاسگزاری را دارم.

 

کلمات کلیدی : آزمایشگاه,شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی,معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code