صندوق نوآوری و شکوفایی با هدف ارتقای محصولات دانش‌بنیان، از انجام آزمون‌ها برای دریافت استاندارد محصولات دانش‌ بنیان حمایت می‌کند.

توسعه و عرضه محصولات و خدمات به بازارهای داخلی و خارجی، مستلزم دریافت انواع استانداردها و مجوزهای ملی و بین المللی از مراجع ذی‌صلاح است.

 

صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای حمایت از دریافت استانداردها و مجوزهای ملی و بین‌المللی، از سال گذشته، حمایت از خدمات آزمایشگاهی را در دستور کار خود قرارداده و این خدمت را به فهرست حمایت‌های بلاعوض توانمندسازی اضافه کرده است.

 

خدمات آزمایشگاهی با هدف حمایت از تحقیق و توسعه محصولات دانش‌ بنیان و ورود موفق شرکت‌های دانش‌ بنیان به بازارهای داخلی و خارجی، تعریف شده است و شرکت‌های دانش‌ بنیان می‌توانند از حمایت بلاعوض 70 درصدی هزینه انجام آزمون‌‌های تخصصی تا سقف 150 میلیون تومان برای هر آزمون بهره‌مند شوند.

 

آزمون‌های محصولات دانش‌ بنیان از حمایت برخوردار می‌شوند

 

این حمایت صرفا برای محصول دانش‌بنیان و تا سقف سالانه 300 میلیون تومان است. در همین راستا شرکت‌هایی که بابت محصول دانش‌ بنیان خود به انجام آزمون و تست‌های تخصصی نیاز دارند، برای دریافت حمایت باید پیش از اقدام به انجام آزمون، درخواست خود را در سامانه غزال صندوق (ghazal.inif.ir) ثبت کنند. سهم حمایتی صندوق، پس از انجام آزمون و ارائه نتایج و اسناد هزینه‌کرد به حساب شرکت دانش‌بنیان واریز می‌شود. علاقمندان اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت cbd.inif.ir مراجعه کنند.

 

کلمات کلیدی : شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی,صندوق نوآوری وشکوفایی,شرکت دانش بنیان,معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code