شرکت مهندسین مشاور آزمونه فولاد دوره آموزشی آشنایی با مفاهیم و الزامات استاندارد ISO/IES 17025:2017 را آبان ماه سال جاری برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، شرکت مهندسین مشاور آزمونه فولاد با تنوع سبد خدمات در زمینه‌های بازرسی فنی و کالا، ژئوتکنیک مهندسی و خدمات آزمایشگاهی (متالورژی، ژئوتکنیک و مقاومت مصالح، شیمی و خوردگی) و همراهی مستقیم نزدیک به ۵۰۰ نفر نیروی انسانی متخصص، جزء معدود شرکت‌های ایرانی است که توانسته با حفظ یکپارچگی، طیف وسیعی از خدمات مورد نیاز صنایع را پاسخگو باشد.

 

گفتنی است این دوره آموزشی مناسب کارکنان کلیدی آزمایشگاه‌ها، فعالان حوزه آزمایشگاه‌ها، مشاوران سیستم‌های مدیریت کیفیت، کارکنان بخش تضمین کیفیت و علاقمندان به آشنایی با نظام تایید صلاحیت است.

 

هدف از برگزاری این دوره آموزشی آشنایی با الزامات استاندارد  ISO/IES 17025:2017و تکنیک مستندسازی سیستم‌های مدیریت در آزمایشگاه می‌باشد.

 

 

 

از مهم‌ترین سرفصل‌های این کارگاه می‌توان به آشنایی با نظام تایید صلاحیت، آشنایی با مفاهیم کلیدی استاندارد  ISO/IES 17025:2017، تشریح الزامات استاندارد ISO/IES 17025:2017، کارگاه آموزشی برای اطمینان از درک و قابلیت کاربرد الزامات و آشنایی با مراحل دریافت گواهی تایید صلاحیت از مرکز ملی تایید صلاحیت ایران اشاره کرد.

 

متقاضیان و سایر علاقمندان برای شرکت در این دوره می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق فکس با شماره 36274033-031 و یا از طریق ایتا یا واتساپ با شماره 09383736308 در ارتباط باشند.

 

شایان ذکر است شرکت مهندسین مشاور آزمونه فولاد در استان اصفهان استقرار دارد و خدمات خود را بر بستر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی به مخاطبان سراسر کشور ارائه می‌کند.

 

فهرست خدمات ، تجهیزات و روش آزمون‌های این مجموعه آموزشی و آزمایشگاهی در پایگاه اینترنتی شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی قابل مشاهده است.

کلمات کلیدی : شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی,استاندارد

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code