شرکت مهندسین مشاور آزمونه فولاد با هدف افزایش مهارت‌ها و انتقال تجربیات خود در حوزه بازرسی فنی، دوره بازآموزی بازرسی چشمی جوش(VT) را برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، کنترل و بازرسی قطعات جوشکاری شده در هر سازه‌ای بسیار مهم است چرا که اگر عیوب این قطعات شناسایی و رفع نشود موجب مختل شدن و از کار افتادن آن سازه می‌شود و زیان‌های متعددی چه از لحاظ انسانی و چه از لحاظ مالی در پی خواهد داشت.

 

به همین جهت بازرسی قطعات از اهمیت بالایی برخوردار است. روش‌های مختلفی برای بازرسی و کنترل سازه‌ها و قطعات وجود دارد که آزمون‌های غیر مخرب NDT یکی از پرکاربردترین آن‌ها است. در این بین یکی از ساده‌ترین این آزمون‌ها، بازرسی چشمی (VT) است.

 

 

بازرسی چشمی عبارت است ازکنترل مداوم قطعات جوشکاری شده به وسلیه مشاهده چشمی که می‌تواند توسط چشم غیرمسلح یا وسایل و ابزار بزگ‌نمایی انجام گیرد. بازرسی چشمی اولین مرحله در بازرسی یک قطعه به حساب می‌آید.

 

بازرسی چشمی جوش روشی عینی برای شناسایی نقص‌ها و عیوب سطحی است. شناسایی و تعمیر این نقایص، کاهش هزینه قابل توجهی را در بر خواهد داشت بر همین اساس، شرکت مهندسین مشاور آزمونه فولاد دوره بازآموزی بازرسی چشمی جوش(VT) را برگزار می‌کند.

 

شرکت مهندسین مشاور آزمونه فولاد با تنوع سبد خدمات در زمینه‌های بازرسی فنی و کالا، ژئوتکنیک مهندسی و خدمات آزمایشگاهی (متالورژی، ژئوتکنیک و مقاومت مصالح، شیمی و خوردگی) و همراهی مستقیم نزدیک به ۵۰۰ نفر نیروی انسانی متخصص، جزء معدود شرکت‌های ایرانی است که توانسته با حفظ یکپارچگی، طیف وسیعی از خدمات مورد نیاز صنایع را پاسخگو باشد.

 

گفتنی است متقاضیان و سایر علاقمندان برای شرکت در این دوره می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر با شماره 031-36274033تماس حاصل کنند و یا ازطریق واتساپ یا ایتا با شماره 09383736308 درارتباط باشند.

 

شرکت مهندسین مشاور آزمونه فولاد در استان اصفهان استقرار دارد و خدمات خود را بر بستر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، به مخاطبان سراسر کشور ارائه می‌کند.

 

فهرست خدمات، تجهیزات و روش آزمون‌های این مجموعه آموزشی و آزمایشگاهی در پایگاه اینترنتی شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی قابل مشاهده است.

کلمات کلیدی : شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code