شرکت مهندسین مشاور آزمونه فولاد، آزمون‌های کوانتومتری بخش متالوروژی خود را با تخفیف 20 درصدی به اعضای باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی ارائه می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، کوانتومتری یک روش مشخصه‌یابی غیرمخرب، جهت تعیین میزان درصد حضور عناصر مختلف در یک قطعه یا آلیاژ، با سرعت بالا است.

 

این روش آنالیز با دستگاهی مخصوص موسوم به دستگاه طیف‌سنجی نشر جرقه یا اصطلاحا کوانتومتر انجام می‌گیرد.

 

به کمک این دستگاه می‌توان عناصر داخل آلیاژ و میزان غلظت هر یک را درون نمونه فلزی مشخص کرد. آنالیزهای کوانتومتری معمولا از دقت مناسبی برخوردارند و قابلیت بازتولید و تکرارپذیری در صنایع متالورژی را دارند.

 

آنالیز کوانتومتری، برای آنالیز انواع فولادهای آلیاژی، فولادهای ساده کربنی، انواع چدن‌ها و آنالیز انواع آلیاژهای آلومینیم و برنج، مس و نیکل کاربرد دارد.

 


مجموعه آزمایشگاهی آزمونه فولاد در نظر دارد آزمون‌های کوانتومتری بخش متالوروژی خود را تا پایان اسفند ماه سال جاری با احتساب تخفیف 20 درصد به اعضاء باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی شامل اعضاء هیات علمی‌، دانشجویان و شرکت‌های دانش‌بنیان ارائه کند.

 

شرکت مهندسین مشاور آزمونه فولاد با تنوع سبد خدمات در زمینه‌های بازرسی فنی و کالا، ژئوتکنیک مهندسی و خدمات آزمایشگاهی (متالورژی، ژئوتکنیک و مقاومت مصالح، شیمی و خوردگی) و همراهی مستقیم نزدیک به ۵۰۰ نفر نیروی انسانی متخصص، جزء معدود شرکت‌های ایرانی است که توانسته با حفظ یکپارچگی، طیف وسیعی از خدمات مورد نیاز صنایع را پاسخگو باشد.

 

شرکت مهندسین مشاور آزمونه فولاد در استان اصفهان استقرار دارد و خدمات خود را بر بستر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، به مخاطبان سراسر کشور ارائه می‌کند.

 

فهرست خدمات، تجهیزات و روش آزمون‌های این مجموعه آموزشی و آزمایشگاهی در پایگاه اینترنتی شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی قابل مشاهده است.

کلمات کلیدی : شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code