مهامکس خدمات آزمایشگاهی خود را با تخفیف 15 درصدی نسبت به درخواست‌های متقاضیان ارائه می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، مهامکس خدمات آزمایشگاهی خود را با تخفیف 15 درصدی تا سقف بیست میلیون ریال بر روی تمامی درخواست‌های متقاضیان در یک یا چند سفارش تا پایان خرداد ماه سال جاری ارائه می‌دهد.

 

مهامکس یک پلتفرم آنلاین در زمینه ارائه خدمات آنالیز و شناسایی ترکیبات شیمیایی است که به مراکز آموزشی، دانشگاهی و همچنین صنایع مختلف خدمات ارائه می‌کند.

 

اجاره فضای آزمایشگاهی، مشاوره و انجام پژوهش‌های تحقیق و توسعه برای مراکز دانشگاهی و صنایع، مشاوره در زمینه فرمولاسیون، سنتز و تولید، تعمیر و نگهداری تجهیزات مشخصه‌یابی با بازپرداخت‍‌های اقساطی و طولانی و همچنین پرداخت از طریق تهاتر خدمات و اجاره و فروش تجهیزات آزمایشگاهی کارکرده تنها بخشی از خدمات این مجموعه فناور است.

 

 

ایجاد تعامل مناسب با دانشگاه‌های مختلف در سطح دنیا به منظور دریافت استاندارهای بین‌المللی و گواهینامه‌های معتبر از دیگر خدمات این مجتمع آزمایشگاهی است.

 

مهامکس در نظر دارد در طرح تخفیف بهاران تمامی با هدف کاهش هزینه‌ها برای پژوهشگران، کارشناسان آزمایشگاهی، صنعت‌گران و مدیران خدمات آزمایشگاهی خود را تا پایان خرداد ماه سال جاری با تخفیف 15 درصدی تا سقف بیست میلیون ریال به مخاطبان خود ارائه دهد.

 

شایان ذکر است متقاضیان می‌توانند علاوه بر این تخفیف از گرنت‌های شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی نیز به‌طور همزمان استفاده کنند.

 

همچنین لازم به ذکر است این طرح دارای محددیت تعداد نفرات است و اولویت با افرادی است که زودتر ثبت نام کنند.

 

مهامکس، در استان تهران استقرار دارد و خدمات خود را بر بستر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، به مخاطبان سراسر کشور ارائه می‌کند.

 

برای دسترسی به پلتفرم آنلاین مهامکس اینجا کلیک کنید .

 

 

 

 

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code