پژوهشکده پو‌شش‌های نانو ساختار در راستای افزایش آگاهی آموخته‌های مرتبط با علم و دانش مخاطبین، دوره مجازی آشنایی با ابزارهای هوش مصنوعی را خرداد ماه جاری برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، پژوهشکده پو‌شش‌های نانو ساختار با هدف ارتقای آگاهی دانشجویان و افزایش توانمندی کارشناسان آزمایشگاهی، دوره مجازی آشنایی با ابزارهای هوش مصنوعی را خرداد ماه جاری برگزار می‌کند.

 

ابزار هوش مصنوعی زمینه‌ای از علوم کامپیوتر است که به بررسی و توسعه سیستم‌ها و برنامه‌های کامپیوتری با هدف تقلید عملکرد انسانی و ارائه راهکارهای هوشمندانه برای حل مسائل پیچیده می‌پردازد.

 

 


هدف اصلی ابزارهای هوش مصنوعی، توانایی تفکر و یادگیری ماشینی است که به آن‌ها امکان تصمیم‌گیری و انجام وظایف پیچیده را می‌دهد.

ابزارهای هوش مصنوعی در زمینه‌های یادگیری ماشینی، پردازش زبان طبیعی، حوزه بینایی، حوزه رباتیک و علوم پزشکی کاربردهای بسیاری دارند.

 

از مهم‌ترین سرفصل‌های این کارگاه می‌توان به آشنایی با ابزارهای هوش مصنوعی همچون ChatGPT، QuillBot، logoAI، BrandMarket، HeyGen، Dream Studio و Runway اشاره کرد.

 

فناوری و ابزارهای هوش مصنوعی در تلاش هستند تا بتوانند عملکرد انسانی را شبیه‌سازی کنند و نقشی راهبردی در آینده پیش روی بشر خواهند داشت بر همین اساس پژوهشکده پو‌شش‌های نانو ساختار دوره مجازی آشنایی با ابزارهای هوش مصنوعی را خرداد ماه سال جاری همراه با ارائه گواهینامه شرکت در کارگاه برگزار می‌کند.

 

علاقمندان برای شرکت در این دوره و یا کسب اطلاعات بیش‌تر درباره کارگاه‌های آموزشی می‌توانند با شماره تماس 09140754565 حاصل کنند.

شایان ذکر است پژوهشکده پوشش‌های نانوساختار با هدف دستیابی به دانش فنی و بومی‌سازی فناوری نانو راه‌اندازی شده است.

 

این مجموعه در حوزه طرح‌های مطالعاتی و تحقیقات آزمایشگاهی، انجام اختراعات، اکتشافات بنیادی و تامین نیازهای علمی و اقتصادی جامعه در ارتباط با فناوری نانو فعالیت می‌کند.

پژوهشکده پوشش‌های نانوساختار در استان یزد استقرار دارد و خدمات خود را بر بستر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، به مخاطبان سراسر کشور ارائه می‌کند.

فهرست خدمات، تجهیزات و روش آزمون‌های این مجموعه آموزشی و آزمایشگاهی در پایگاه اینترنتی شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی قابل مشاهده است.

کلمات کلیدی : شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code