شرکت مهندسین مشاور آزمونه فولاد در راستای افزایش آگاهی آموخته‌های مرتبط با علم و دانش مخاطبین، دوره آموزشی سنگ‌دانه‌های بتن بر اساس استاندارد ملی ایران به شماره 9148 را خرداد ماه جاری برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، شرکت مهندسین مشاور آزمونه فولاد با هدف ارتقای آگاهی دانشجویان و افزایش توانمندی کارشناسان آزمایشگاهی، دوره آموزشی سنگ‌دانه‌های بتن بر اساس استاندارد ملی ایران به شماره 9148 را بیست و ششم خرداد ماه جاری برگزار می‌کند.

 

استاندارد ملی شماره 9148 تحت عنوان واژه‌نامه سنگ‌دانه‌های بتن که پیشنویس آن توسط کمیسیون‌های مربوطه تهیه و تدوین شده و در کمیته ملی استاندارد ساختمان و مصالح ساختمانی مورد تصویب قرار گرفته است به عنوان استاندارد ملی ایران منتشر شده است.

 

 

برای حفظ همگامی و هماهنگی با تحولات و پیشرفت‌های ملی و جهانی در زمینه صنایع، علوم و خدمات، استانداردهای ملی ایران در مواقع لزوم تجدیدنظر خواهند شد و هرگونه پیشنهادی که برای اصلاح و تکمیل این استانداردها ارائه شود، در تجدیدنظر بعدی مورد توجه قرار خواهد گرفت.

 

در تهیه و تدوین استاندارد ملی 9148 سعی شده است که ضمن توجه به شرایط موجود و نیازهای جامعه، در حد امکان بین این استاندارد و استانداردهای بین‌المللی هماهنگی ایجاد شود.

 

از مهم‌ترین سرفصل‌های این کارگاه می‌توان به هدف و دامنه کاربرد و اصطلاحات و تعاریف در سنگ‌دانه‌های بتن شامل الک، اندازه دانه، دانه‌بندی، پودر و اندازه دانه، سنگ و اندازه دانه، سنگ‌دانه و اندازه دانه، چگالی حجم و خلل و فرج سنگ‌دانه، جنس و تهیه سنگ‌دانه، سنگ‌دانه طبیعی خوش وزن، سنگ‌دانه سبک، سنگ‌دانه خوش وزن بجز طبیعی، رطوبت سنگ‌دانه، سطح دانه، شکل دانه، مواد مضر سنگ‌دانه و دیگر خواص سنگ دانه اشاره کرد.

 


برای مراجعه به استانداردهای ملی ایران باید همواره از آخرین تجدیدنظر آنها استفاده کرد بر همین اساس شرکت مهندسین مشاور آزمونه فولاد دوره آموزشی سنگ‌دانه‌های بتن بر اساس استاندارد ملی ایران به شماره 9148 را خرداد ماه جاری همراه با ارائه گواهینامه برگزار می‌کند.

 

علاقمندان برای شرکت در این دوره و یا کسب اطلاعات بیش‌تر درباره کارگاه‌های آموزشی می‌توانند با شماره 031-36274033تماس حاصل کنند و یا ازطریق واتساپ یا ایتا با شماره 09383736308 درارتباط باشند.

شایان ذکر است شرکت مهندسین مشاور آزمونه فولاد با تنوع سبد خدمات در زمینه‌های بازرسی فنی و کالا، ژئوتکنیک مهندسی و خدمات آزمایشگاهی متالورژی، ژئوتکنیک و مقاومت مصالح، شیمی و خوردگی و همراهی مستقیم نزدیک به ۵۰۰ نفر نیروی انسانی متخصص، جزء معدود شرکت‌های ایرانی است که توانسته با حفظ یکپارچگی، طیف وسیعی از خدمات مورد نیاز صنایع را پاسخگو باشد.

 

شرکت مهندسین مشاور آزمونه فولاد در استان اصفهان استقرار دارد و خدمات خود را بر بستر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، به مخاطبان سراسر کشور ارائه می‌کند.

فهرست خدمات، تجهیزات و روش آزمون‌های این مجموعه آموزشی و آزمایشگاهی در پایگاه اینترنتی شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی قابل مشاهده است.

کلمات کلیدی : شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code