شرکت دانش‌بنیان دوام بنیان حامی ایرانیان دوره آموزشی ارزیابی ریسک در آزمایشگاه بر اساس استاندارد بین‌المللی ایزو 17025را خرداد ماه جاری برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، شرکت دانش‌بنیان دوام بنیان حامی ایرانیان در راستای ارتقای مهارت‌های مورد نیاز جهت شناسایی، ارزیابی و درمان ریسک‌ها و فرصت‌ها، دوره آموزشی ارزیابی ریسک در آزمایشگاه بر اساس استاندارد بین‌المللی ایزو 17025 را خرداد ماه امسال و با همکاری صندوق نوآوری و شکوفایی و پارک علم و فناوری همدان برگزار می‌کند.

 

استاندارد ISO/ IEC 17025 مهم‌ترین استاندارد کیفیتی برای آزمایشگاه‌های کالیبراسیون و آزمون در سراسر جهان است.  آزمایشگاه اعتباردهی شده بر اساس ISO 17025 اثبات کرده است که از لحاظ فنی مهارت بالایی دارد و می‌تواند داده‌های دقیق و صحیح در آزمون و کالیبراسیون ایجاد کند.

 

 

ایجاد این اطمینان یک فرآیند داوطلبانه می باشد. مدیریت کیفیت و ریسک آزمایشگاه به طور مستمر ارزیابی می‌شود تا به طور پیوسته صلاحیت فنی و مطابقت با ISO 17025 را تضمین کند.

 

دریافت گواهینامه ارزیابی ریسک با توجه به اعتبار بالای استاندارد 17025،  منجر به بهبود اعتماد مشتری، اعتبار تثبیت شده، مدیریت کیفیت بهینه و فرهنگ فعال ایمنی می‌شود بر همین اساس، شرکت دوام بنیان حامی ایرانیان  که میزبان دانشگاهیان، پژوهشگران، کارشناسان، مدیران آزمایشگاه‌ها و سایر علاقمندان در این دوره آموزشی خواهد بود.

 

از مهم‌ترین سرفصل‌های این وبینار می‌توان به مقدمه، فرصت یا تهدید، واژگان مدیریت ریسک، فواید مدیریت ریسک، زمان‌هایی که باید ریسک را ارزیابی کرد، باورهای غلط در مورد ریسک، انواع مدیریت ریسک، معرفی بعضی از روش‌های مدیریت ریسک و معرفی استاندارد ایزو ۳۱۰۰۰:۲۱۰۸ اشاره کرد.

 

گفتنی است این وبینار از حمایت 90 درصدی صندوق نوآوری و شکوفایی برای شرکت‌های دانش‌بنیان برخوردار است و  همچنین حمایت 30 درصدی برای اعضای شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی در نظر گرفته می‌شود.

 

لازم به ذکر است، علاقمندان برای شرکت در این دوره و یا کسب اطلاعات بیش‌تر درباره کارگاه‌های آموزشی می‌توانند با شماره 09932205385 تماس حاصل کنند.

 

 

شایان ذکر است شرکت دانش‌بنیان دوام بنیان حامی ایرانیان با برخورداری از تجهیزات پیشرفته از توانمندی انجام آزمون‌های تخصصی برخوردار است.

 

همچنین این مجموعه فناور دارای گواهینامه‌های معتبر مورد تایید مرکز صلاحیت ایران و آزمایشگاه همکار استاندارد در حوزه‌های ژئوتکنیک و مصالح ساختمانی بوده و دوره‌های آموزشی تخصصی مصالح ساختمانی را برگزار می‌کند.

 

شرکت دانش‌بنیان دوام بنیان حامی ایرانیان در استان همدان استقرار دارد و خدمات خود را بر بستر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، به مخاطبان سراسر کشور ارائه می‌کند.

 

فهرست خدمات، تجهیزات و روش آزمون‌های این مجموعه آموزشی و آزمایشگاهی در پایگاه اینترنتی شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی قابل مشاهده است.

کلمات کلیدی : شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی,شرکت دوام بنیان حامی ایرانیان

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code