شرکت مهندسین مشاور آزمونه فولاد در راستای افزایش آگاهی آموخته‌های مرتبط با علم و دانش مخاطبین دوره آموزشی ویژگی سنگ‌دانه‌های بتن بر اساس استاندارد ملی را تیرماه سال جاری برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، شرکت مهندسین مشاور آزمونه فولاد با هدف ارتقای آگاهی دانشجویان و افزایش توانمندی کارشناسان آزمایشگاهی دوره آموزشی ویژگی سنگ‌دانه‌های بتن بر اساس استاندارد ملی ایران به شماره 302 را سیزدهم تیر ماه سال جاری برگزار می‌کند.

 

یکی از علل مقاومت کم و عدم دوام کافی ساختمان‌ها، مصرف مصالح نامناسب و ناسازگار با شرایط محلی است و افزون بر آن، عدم دسترسی به مواد و مصالح مناسب با روش‌های قابل اجرا و سهل، موجب به کار گرفتن مصالح نامرغوب و غیر استانداردی می‌شود که این نیز به نوبه خود بر ضعف کیفیت اجرایی ساختمان‌ها تاثیر می‌گذارد. مقایسه انجام شده در زمینه قیمت مواد و مصالح ساختمانی با توجه به دوره‌های بازسازی نشان می‌دهد که بکارگیری مواد و مصالح با دوام، با وجود هزینه اولیه سنگین، از نظر اقتصادی بسیار باصرفه‎ تر است.

 


بنابراین لازم است پیمانکاران، تولیدکنندگان و کارفرمایان در حین انعقاد قرارداد یا خرید سنگ‌دانه بتن از دارا بودن پروانه استاندارد ملی ایران به شماره 302 تولیدکننده اطمینان حاصل کنند.

 

از مهم‌ترین سرفصل‌های این کارگاه می‌توان به اصطلاحات و تعاریف، ویژگی‌های اجباری سنگ‌دانه ریز، ویژگی‌های اجباری سنگ‌دانه درشت، ویژگی‌های فیبریکی اختیاری، ویژگی‌های شیمیایی اختیاری، روش‌های نمونه‌برداری و آزمون، ارزیابی انطباق، اطلاعاتی که باید توسط تولیدکننده ارائه شود و نشانه‌گذاری اشاره کرد.

 

تولید سنگدانه بتن بر اساس استاندارد ملی به شماره 302 اجباری می‌باشد از این رو شرکت مهندسین مشاور آزمونه فولاد دوره آموزشی ویژگی سنگ‌دانه‌های بتن بر اساس استاندارد ملی ایران به شماره 302 را تیر ماه سال جاری همراه با ارائه گواهینامه برگزار می‌کند.

 

علاقمندان برای شرکت در این دوره و یا کسب اطلاعات بیش‌تر درباره کارگاه‌های آموزشی می‌توانند با شماره 031-36274033تماس حاصل کنند و یا ازطریق واتساپ یا ایتا با شماره 09383736308 درارتباط باشند.

 

 

شایان ذکر است شرکت مهندسین مشاور آزمونه فولاد با تنوع سبد خدمات در زمینه‌های بازرسی فنی و کالا، ژئوتکنیک مهندسی و خدمات آزمایشگاهی متالورژی، ژئوتکنیک و مقاومت مصالح، شیمی و خوردگیو همراهی مستقیم نزدیک به ۵۰۰ نفر نیروی انسانی متخصص، جزء معدود شرکت‌های ایرانی است که توانسته با حفظ یکپارچگی، طیف وسیعی از خدمات مورد نیاز صنایع را پاسخگو باشد.

شرکت مهندسین مشاور آزمونه فولاد در استان اصفهان استقرار دارد و خدمات خود را بر بستر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، به مخاطبان سراسر کشور ارائه می‌کند.

 

فهرست خدمات، تجهیزات و روش آزمون‌های این مجموعه آموزشی و آزمایشگاهی در پایگاه اینترنتی شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی قابل مشاهده است.

 

کلمات کلیدی : شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code