یک مجموعه دانش‌بنیان عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، خدمات آزمایشگاهی در زمینه مشتقات نفتی را ارائه می‌دهد.

حامد سواری مدیرعامل شرکت دانش‌بنیان آروین به زیست پارسیان با اشاره به فعالیت این مجموعه در زمینه تجهیزات و خدمات تست و آزمون‌های پیشرفته روان‌کارها گفت: این شرکت دانش‌بنیان، با هدف انجام تست و آزمون و فعالیت‌های تحقیقاتی در زمینه فرآورده‌های شیمیایی، نفتی و پتروشیمی تاسیس شد و به از تجهیزات پیشرفته آزمایشگاه مانند دستگاه کروماتوگراف گازی و دستگاه اشعه ایکس در زمینه این آزمایش‌ها استفاده می‌کند.

 

وی با اشاره به این‌که شرکت آروین به زیست پارسیان یکی از مجهزترین آزمایشگاه های حوزه مشتقات نفتی است، ادامه داد: فرآورده‌های مختلفی مانند بنزین، نفتا، گازوئیل، انواع حلال ها، انواع روان‌کارها مانند روغن موتور، روغن دنده، روغن هیدرولیک، روغن پایه، انواع گریس و ... از حیث تولیدات داخلی و خارجی، با استفاده از تجهیزات پیشرفته و روش‌های آزمایشگاهی کارآمد در این مجموعه، مورد آزمون قرار می گیرد.

 

وی با اشاره به صرفه‌جویی ارزی حاصل از انجام تست‌های ویژه محصولات تولیدی در این شرکت‌دانش‌بنیان به اشتغال ایجاد شده در این مجموعه اشاره کرد و افزود: این مجموعه در حال حاضر با 12 نفر نیروی انسانی، با تعریف طرح‌های توسعه‌ای زمینه را برای ایجاد اشتغال بیش‌‍تر تا 20 نفر فراهم کرده است.

 

وی افزود: این شرکت علاوه بر ارائه خدمات تخصصی در زمینه آنالیز انواع فرآورده های نفتی، در زمینه ارائه خدمات مهندسی و نظارت کمی و کیفی، تهیه و تدوین فرمولاسیون با توجه به ماهیت فرآورده ها، سنتز و تولید نانو ذرات و نانو سیال جهت استفاده در صنایع مختلف، شیرین سازی فراورده های نفتی، طراحی و ساخت واحدهای نیمه صنعتی، مشاوره در پیاده سازی استاندارد 17025 و پیاده سازی سیستم ایمنی در واحد‌های تولیدی و آزمایشگاهی فعالیت دارد.

 

سواری، با اشاره به عضویت شرکت آروین به زیست پارسیان از سال 97 در شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی افزود: این مجموعه هم اکنون عضو فعال شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی است و انتظار می‌رود با خدمات متنوعی که ارائه شده است و تعامل خوبی که با شبکه آزمایشگاهی داریم، بتوانیم در سال جدید به عضو توانمند ارتقا پیدا کنیم.

 

این فعال حوزه پژوهش و فناوری با تأکید بر حمایت بیش‌تر از آزمایشگاه های خصوصی در جهت رقابتی‌تر شدن این مجموعه‌ها گفت: بدون شک برای حصول نتیجه نهایی و صرفه جویی در منابع مالی و سرعت بخشیدن به روند پژوهش ،استفاده از خدمات و تجارب آزمایشگاه ضروری است.

 

شرکت آروین به زیست پارسیان در استان مرکزی استقرار دارد و خدمات خود را بر بستر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، به مخاطبان سراسر کشور ارائه می‌کند.

فهرست خدمات، تجهیزات و روش آزمون‌های این مجموعه آموزشی و آزمایشگاهی در پایگاه اینترنتی شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی قابل مشاهده است.

کلمات کلیدی : شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code