پژوهشکده ایمونولوژی و بیماری‌های عفونی، دوره آشنایی با اصول نگارش پروپوزال تحقیقاتی را تیر ماه جاری برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، پژوهشکده ایمونولوژی و بیماری‌های عفونی با همکاری آزمایشگاه جامع تحقیقاتی دانشگاه علوم پزشکی ایران با هدف ارتقای آگاهی دانشجویان و افزایش توانمندی کارشناسان آزمایشگاهی، دوره آشنایی با اصول نگارش پروپوزال تحقیقاتی را تیرماه جاری همراه با ارائه گواهینامه معتبر برگزار می‌کند.

 

پروپوزال یا پیشنهاد پژوهش ناظر بر موضوعی است که از طرف پژوهشگر بصورت طرح پژوهشی به واحد سازمانی ارائه می‌شود یا در نظام دانشگاهی قرار است بصورت موضوع پایان‌نامه یا رساله مطرح شود یا واحد پژوهشی برای حمایت مالی آن تصمیم‌گیری کند.

 

 

پژوهشگر، پروپوزال را با هدف متقاعد کردن هیئت داوران قبل از شروع رسمی پژوهش تهیه می‌کند.

پروپوزال‌نویسی به داشتن برنامه مدون جهت اجرای تحقیق به عنوان یک راهنما برای تمامی مجریان طرح، رفع نواقص و خطاهای احتمالی قبل از شروع تحقیق، راهنمای سایر پژوهشگران در اجرای پروژه‌ های مشابه و ارائه به سازمان تامین کننده هزینه طرح کمک می‌کند.

 

از مهم‌ترین سرفصل‌های این کارگاه می‌توان به آشنایی با قسمت‌های مختلف فرم پروپوزال پژوهشی، نحوه نگارش قسمت‌های مختلف فرم پروپوزال پژوهشی، نحوه ارائه سوال پژوهشی و تمرین نگارش و ارائه پروپوزال پژوهشی اشاره کرد.

 

علاقمندان برای شرکت در این دوره و یا کسب اطلاعات بیش‌تر درباره کارگاه‌های آموزشی می‌تواند با شماره‌ 02186703051 تماس حاصل کنند و یا از طریق واتساپ با شماره 09122963749 با این مجموعه در ارتباط باشند.

 

شایان ذکر است پژوهشکده ایمونولوژی و بیماری‌های عفونی دانشگاه علوم پزشکی ایران متشکل از ۳ مرکز تحقیقاتی می باشد که شامل مرکز تحقیقات ایمونولوژی، مرکز تحقیقات مقاومت‌های میکروبی و مرکز تحقیقات عفونی اطفال است.

 

این مجموعه فناور در تلاش است با فراهم کردن زمینه و امکانات مورد نیاز، در انجام پروژه‌های تحقیقاتی پایه و بالینی مشارکت داشته و به عنوان یکی از پژوهشکده‌های تحقیقاتی فعال در این زمینه شناخته شود.

 

حرکت در مرزهای دانش، هدفمندی در ابعاد تحقیق، رعایت اصول اخلاق پزشکی و اخلاق پژوهش، خلاقیت و نوآوری، برنامه‌ریزی و مدیریت زمان، تربیت نیروهای متخصص و کارآمد و بکارگیری نتایج تحقیقات و مسئولیت‌پذیری در قبال نظام سلامت و جامعه جهانی تنها بخشی از ارزش‌های این پژوهشکده به شمار می‌رود.

 

پژوهشکده ایمونولوژی و بیماری‌های عفونی در استان تهران استقرار دارد و خدمات خود را بر بستر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، به مخاطبان سراسر کشور ارائه می‌کند.

 

فهرست خدمات، تجهیزات و روش آزمون‌های این مجموعه آموزشی و آزمایشگاهی در پایگاه اینترنتی شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی قابل مشاهده است.

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code