نشست هم‌اندیشی دبیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان ریاست جمهوری با مدیران دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان برگزار شد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، مدیران شبکه آزمایشگاهی به صورت مستمر و مدون، سفرهایی را به استان‌های کشور دارند و در نشست‌هایی گرد هم می‌آیند و به بیان و معرفی توانمندی‌ها، حمایت‌ها و تسهیلات شبکه آزمایشگاهی می‌پردازند.

 

مهندس مجتبی نسب، دبیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی  در نشست هم‌اندیشی با مدیران دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان ضمن اشاره به ظرفیت‌ها و توانمندی‌های آزمایشگاه‌ها، دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی، تعامل سازنده بین دانشگاه و آزمایشگاه را از اهداف اصلی شبکه آزمایشگاهی دانست و بیان کرد: شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، بستری برای هم‌افزایی و هم‌رسانی توانمندی‌های تحقیقاتی و آزمایشگاهی کشور است و در این راستا از تعامل سازنده بین دانشگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها به‌طور کامل حمایت می‌کند.

 

در ادامه این نشست جناب آقای دکتر حمید شهسواری مدیر آزمایشگاه مرکزی دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان به ظرفیت‌های علمی، آزمایشگاهی و پژوهشگاهی این مرکز و همچنین ارائه زیرساخت‌های تحقیق و پژوهش اشاره کرد و گفت: این مرکز در جهت ارائه‌ی خدمات آزمایشگاهی و آنالیز دستگاهی تاسیس شده است و بهره‌مندی اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها، دانشجویان و پژوهشگران از تجهیزات موجود با هدف خدمات‌رسانی به مراکز علمی داخل و خارج از دانشگاه از رسالت‌های این مجموعه است که منجر به ارتقای توسعه علم و صنعت در کشور شده است.

 

 

گفتنی است در ادامه دبیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی با هدف پیوند توانمندی‌ها و هم‌ افزایی شبکه آزمایشگاهی و دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان این مجموعه فناور را مورد بازدید قرار دادند.

دانشگاه تحصیلات تکمیلی علوم پایه زنجان در استان زنجان استقرار دارد و خدمات خود را بر بستر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، به مخاطبان سراسر کشور ارائه می‌کند.

 

فهرست خدمات، تجهیزات و روش آزمون‌های این مجموعه آموزشی و آزمایشگاهی در پایگاه اینترنتی شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی قابل مشاهده است.

کلمات کلیدی : شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی,دانشگاه علوم پایه زنجان

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code