مجموعه آزمایشگاه‌های تخصصی شرکت پارس لیان اروند با شعب مختلف در سراسر کشور، خدمات متنوع آزمایشگاهی در زمینه نساجی ، سلولزی، آرایشی-بهداشتی، فرآورده‌های شیمیایی و روان‌کارها ارائه می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، کبری اکبرزاده مدیر مجموعه آزمایشگاهی پارس لیان اروند بیان کرد: به‌صورت تخصصی از سال 1399 در حوزه استاندارد در این مجموعه آغاز کرده‌ام و در حال حاضر، مدیر کنترل و تضمین کیفیت شرکت پارس لیان اروند در شعبه تهران و چابهار و نماینده مدیر ارشد در حوزه کیفیت در تمامی شعبات پارس لیان اروند هستم.

 

وی با اشاره به فعالیت‌های این شرکت عنوان کرد: پارس لیان اروند، یک آزمایشگاه خصوصی، تجاری کاملا مستقل است که فعالیت خود را به منظور کنترل کیفیت کالاهای نساجی در سال 1386 به عنوان آزمایشگاه همکار ملی استاندارد با تاسیس آزمایشگاهی در شهرستان خرمشهر آغاز کرد.

 

این فعال حوزه پژوهش و فناوری ادامه داد: این شرکت در پی گسترش دامنه فعالیت های خود واحد آزمایشگاهی دیگر را به منظور کنترل کیفیت فرآورده های سلولزی، آرایشی و بهداشتی راه اندازی کرد و بر همین منوال به مروز زمان با ارتقاء و گسترش دامنه فعالیت و حوزه‌های کاری خود و نیز همکاری با سایر ارگان های دولتی به ایجاد شعب آزمایشگاهی و نمونه برداری پرداخت.

 

اکبرزاده، با اشاره به فعالیت شرکت پارس لیان اروند از ابتدای فعالیت خود با محوریت انجام خدمات آزمایشگاهی در زمینه نساجی و سلولزی، بیشترین توان و تمرکز خود را به ارائه خدمات آزمایشگاهی معطوف نمود تا اینکه پس از سال ها تجربه در این زمینه، با برخورداری از آزمایشگاه های تخصصی از جمله تعیین ماهیت، شیمیایی، نساجی، فرآوردهN های نفتی، روغن های صنعتی و روان‌کارها، سوخت و انواع حلال های آلی، آرایشی و بهداشتی، میکروبیولوژی، روغن های خام و خوراکی و... کماکان با تمام توان و ارائه کیفیت متعهدانه در این عرصه، درحال خدمت رسانی در زمینه خدمات آزمایشگاهی و نمونه برداری است.

 

وی با اشاره به اشتغال تخصصی ایجاد شده در پارس لیان اروند گفت: در شرکت پارس لیان اروند بیش از 90درصد از افراد اشتغال تخصصی داشته و در استخدام، افراد با مدرک تحصیلی دانشگاهی مرتبط با زمینه کاری مدنظر قرار می‌گیرد و 10 درصد باقیمانده در بخش‌هایی که نیاز به حوزه تخصصی خاصی ندارد استخدام شده و می‌توان از مشاغل غیر تخصصی بهره برد.

 

مدیر کیفیت شرکت پارس لیان اروند بیان کرد: این مجموعه هرساله با اضافه کردن تجهیزات پیشرفته در راستای افزایش دامنه آزمون خود تلاش کرده است. انواع هیدروکربن ها، روانکارها و سوخت در این شعبه مورد آزمون قرار می گیرند. اکبرزاده با اشاره به تجهیزات پیشرفته شرکت پارس لیان اروند عنوان کرد: تجهیزاتی همچون اندازه گیری عناصر، کروماتوگرافی گازی ، دستگاه آنالیز گوگرد، دستگاه اندازه گیری ریزش و ابری شدن، تقطیر اتمسفریک و تقطیر در خلا ، دستگاه اندازه گیری خوردگی روغن در 120 و 135 درجه و ده ها تجهیز پیشرفته دیگر از امکانات آزمایشگاهی پارس لیان اروند هستند.

 

شرکت پارس لیان اروند شعبه نفتی تهران از سال 1397 عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی است و اکنون در جایگاه ممتاز عضویت قرار دارد. این شرکت خدمات خود را به مخاطبان و بر بستر این شبکه آزمایشگاهی ارائه می‌دهد.

 

فهرست خدمات، تجهیزات و روش آزمون‌های شرکت پارس لیان اروند در صفحه ی شخصی این مجموعه در شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی قابل مشاهده است.

کلمات کلیدی : شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code