پانزدهمین دوره نمایشگاه نانو، در تاریخ ۱۳ الی ۱۶ آبان 1403 در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی تهران برگزار می گردد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی، نانوفناوری، یکی از شاخص‌ترین بسترهای نمایش توانمندی فناورانه ایران در بین فناوری‌های راهبردی و مقیاس جهانی است. از این رو هرساله با هدف معرفی و عرضه این دستاوردها و توانمندی‌های فناورانه، نمایشگاه فناوری نانو با حضور و مشارکت پژوهشگران و محققان، دانشگاهیان، شرکت‌های تولیدکننده محصولات مبتنی بر فناوری نانو، سازندگان ماشین آلات و تجهیزات ساخت و تجهیزات آزمایشگاهی این حوزه برگزار می‌شود.

 


نمایشگاه فناوری نانو نخستین بار در سال ۱۳۸۷ به همت ستاد ویژه توسعه فناوری نانو، با اهدافی نظیر شناخت پتانسیل‌های تحقیقاتی و صنعتی و ارتقای دانش عمومی در حوزه فناوری نانو برگزار شد. این رویداد هر ساله با هدف اعتلای این شاخه از فناوری در محل نمایشگاه های بین المللی تهران با حضور فناوران داخلی و خارجی برگزار می‌شود.

مراکز فعال در این حوزه از فناوری می توانند از 1 مرداد ماه جاری جهت ثبت نام در نمایشگاه ایران نانو 1403 اقدام کنند. این نمایشگاه از 13 الی 16 آبان در محل دائمی برگزاری نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران (سالن‌های 5(ملل) و 44(خلیج فارس)) برگزار خواهد شد.


لینک ثبت نام:
https://nanoexhibition.ir

شماره تماس دبیرخانه نمایشگاه فناوری نانو
02163103303


کلمات کلیدی : شبکه آزمایشگاهی فناوری نانو,شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی,نمایشگاه

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code