با هدف ارتقای پژوهش‌های حوزه سلولی و مولکولی، کارگاه آموزشی «استخراج سلول‌های مزانشیمی و عصبی» توسط گروه علوم تشریحی و بیولوژی سلولی دانشکده پزشکی مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، گروه علوم تشریحی وبیولوژی سلولی دانشکده پزشکی مشهد، با هدف ارتقای آگاهی و توانمندی‌های تحقیقاتی دانشجویان، پژوهشگران و کارشناسان آزمایشگاهی، کارگاه آموزشی «استخراج سلول‌های مزانشیمی و عصبی» را 16 مردادماه سال جاری و به شکل حضوری میزبانی می‌کند.

 

این کارگاه آموزشی از دو بخش تئوری و عملی تشکیل شده است که در بخش تئوری آن استخراج سلول بنیادی مزانشیمی از بافت چربی، مغز استخوان، بند ناف، پالپ دندان و مایع آمنیون و استخراج سلول های بنیادی عصبی به شرکت کنندگان ارائه می‌شود.

 

 

همچنین در بخش عملی این کارگاه آموزشی، محققان به صورت اجرایی، استخراج سلول های بنیادی مزانشیمی از بافت چربی و مغز استخوان و چگونگی استخراج سلول های بنیادی عصبی از بافت مغز را تجربه می‌کنند.

 

 

کارگاه آموزشی استخراج سلول‌های مزانشیمی و عصبی، 16 مردادماه جاری از ساعت 8 الی 14 در دانشکده پزشکی، گروه علوم تشریحی و بیولوژی سلولی، طبقه همکف، سالن شورای شماره یک برگزار می‌شود.

گفتنی است ممجموعه آزمایشگاهی گروه علوم تشریحی وبیولوژی سلولی دانشکده پزشکی مشهد از مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی است که خدمات خود را به محققان، دانشگاهیان و فناوران ارائه می‌دهد.

 

فهرست خدمات و روش آزمون‌ها و تجهیزات این مجموعه آزمایشگاهی در وب‌سایت شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی قابل ملاحظه است.

کلمات کلیدی : شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی,دانشگاه علوم پزشکی مشهد

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code