گروه ارزیابی و نظارت ستاد ویژه توسعه فناوری‌های نانو و میکرو، کارگاه آموزشی «ممیزی داخلی براساس استاندارد ISO/IEC17025:2017 را 23 و 24 مرداد‌ماه سال جاری برگزار می‌کند.

یکی از مهم ترین اقداماتی که مدیران کنترل کیفیت سازمان ها بایستی در سازمان خود به صورت دوره ای انجام دهند ممیزی داخلی است؛ انجام ممیزی داخلی می‌تواند دور نمای مناسبی از کیفیت استقرار سیستم مدیریت سازمان و نواقص احتمالی آن ارائه دهد.ممیزی فرایندی نظام‌مند، مستقل و مدون است که به منظور به دست آوردن شواهد عینی، جهت تعیین میزان انطباق با الزامات مربوطه انجام می‌شود. ممیزی داخلی در واقع ممیزی شخص اول است که توسط پرسنل داخلی سازمان و برای شناخت وضعیت سیستم مدیریت کیفیت سازمان و بهبود آن انجام می‌شود.

 

 

با هدف آشنایی کارشناسان و مدیران آزمایشگاه‌ها با اهمیت و ضرورت ممیزی داخلی آزمایشگاه‌های آزمون و کالیبراسیون،گروه ارزیابی و نظارت ستاد ویژه توسعه فناوری‌های نانو و میکرو کارگاه آموزشی «ممیزی داخلی براساس استاندارد ISO/IEC17025:2017» را روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه 23 و 24 مرداد‌ماه سال جاری برگزار می‌کند.

 

از سرفصل‌های این کارگاه می‌توان به مروری بر نکات مهم استاندارد ISO19011، آشنایی با چک لیست ممیزی داخلی، آشنایی با فرم عدم انطباق، آشنایی با انواع عدم انطباق های ممیزی و نحوه نگارش آن‌ها، نکات مهم در ممیزی داخلی بندهای 4 ، 5 ، 6 ، 7 و 8 استاندارد ISO/IEC17025، ثبت سوابق در ممیزی داخلی الزامات استاندارد ISO/IEC17025، آشنایی با گزارش ممیزی داخلی و نحوه ثبت عدم انطباق ها و مطالعات موردی اشاره کرد.

 

 

مدیران و کارشناسان آزمایشگاه‌های اندازه‌گیری و تعیین مشخصات مواد و محصولات، مخاطبین این دوره آموزشی هستند و هزینه ثبت نام در دوره با حمایت ویژه ستاد توسعه فناوری نانو مبلغ ۱,۲۰۰,۰۰۰ تومان (یک میلیون و دویست هزار تومان) در نظر گرفته شده که مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی برای استفاده از حمایت آموزشی و حضور در دوره‌های آموزشی می‌توانند مشخصات کارگاه آموزشی و فهرست افراد متقاضی شرکت در کارگاه را در قالب نامه رسمی از طریق بخش درخواست حمایت (کارتابل آزمایشگاه)، به شبکه ارسال نموده و تا سقف حمایت مصوب شبکه از اعتبار آموزشی مصوب بهره‌مند گردند.

 

شایان ذکر است ثبت نام در این کارگاه آموزشی از روز یکشنبه 14 مردادماه ساعت 9 صبح آغاز خواهد شد و تا تکمیل ظرفیت کارگاه، ادامه خواهد داشت.

علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام به آدرس https://eseminar.tv/wb142063 مراجعه نموده و برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره‌ 66120378-021 (خانم امینی) تماس بگیرند.

 

کلمات کلیدی : شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی,ستاد ویژه توسعه فناوری نانو

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code