به اطلاع می رساند با تلاش معاونت های پژوهشی و توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات و با کمک شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی دستگاه های SEM , XRD , XRF تعمیر شده و مجدداً به مدار خدمات‌دهی حرفه‌ای به اعضای هیئت علمی و دانشجویان بازگشته اند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، اسماعیل رنجبری مدیر شبکه آزمایشگاهی این دانشگاه ضمن اعلام خبر فوق عنوان کرد، هزینه نگهداری و تعمیر این دستگاهها بالا بوده و بهره برداری از آنها مهارت بالایی را نیاز دارد. بر همین اساس کاربران این تجهیزات باید دوره‌های تخصصی را بگذرانند و تسلط خوبی بر نمونه‌ سازی داشته باشند.

 

 

رنجبری در خصوص نحوه استفاده دانشجویان و پژوهشگران از خدمات این آزمایشگاه ها گفت: اساتید و دانشجویان می‌توانند ضمن تماس با آزمایشگاه ( اطلاعات آن در صفحه اختصاصی آزمایشگاه در شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی موجود است) نسبت به اخذ نوبت اقدام و پس از تائید، نمونه‌ها را به آزمایشگاه ارسال نمایند. همچنین در آزمایشگاه های مذکور انجام آزمون در حضور متقاضی نیز امکان پذیر می باشد.

 

 

واحد علوم و تحقیقات دانشگاه آزاد اسلامی با برخورداری از سرمایه‌های انسانی شایسته و متخصص و زیرساخت‌ها و فناوری‌های نوین، با رعایت عدالت و اصول اخلاق حرفه‌ای مبتنی بر سند تحول و تعالی دانشگاه به دنبال ارتقای جایگاه فناوری و توسعه تحقیقات با رویکرد خلق ثروت، راه‌اندازی، تجهیز، توسعه و بهره‌برداری بهینه از زیرساخت‌های پژوهش و فناوری دانشگاه و تسهیل فرایندهای آن با رویکرد دانشگاه نسل نو می‌باشد.

 

شایان ذکر است 60 آزمایشگاه تخصصی و پژوهشی این واحد دانشگاهی عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی می باشند.

 

کلمات کلیدی : شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی,دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code