شرکت بهسنج کار نوین از مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی است و خدمات متنوع آزمایشگاهی را در حوزه محیط زیست ارائه می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، با هدف تعامل هرچه بیش‌تر با آزمایشگاه‌های توانمند و کمک به گسترش دامنه ارائه خدمات آزمایشگاهی، معرفی حمایت‌ها و تسهیلات شبکه آزمایشگاهی طی سفر دبیر شبکه به استان‌های مختلف، بازدید از آزمایشگاه‌ها و تعامل با مدیران مجموعه‌های آزمایشگاهی صورت می‌گیرد.

 

در سفر اخیر مهندس مجتبی نسب دبیر شبکه آزمایشگاهی‌ فناوری‌های راهبردی به استان زنجان، ضمن بازدید از چند آزمایشگاه مختلف، گفت و گو و تعامل برای حمایت از مجموعه‌ها و توانمندسازی آن‌ها فراهم شد. در این سفر، شرکت بهسنج کارنوین که یکی از مجموعه‌های فعال در زمینه آزمایش‌های حوزه محیط زیست به شمار می‌رود، از شرکت‌هایی بود که مورد بازدید قرار گرفت.

در این بازدید و گفت‌وگو ضمن معرفی بخش‌های مختلف آزمایشگاهی و تحقیقاتی شرکت، حمایت‌های شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی و نحوه بهره‌مندی مجموعه یادشده از این تسهیلات توسط دبیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، معرفی و تشریح شد.

 

 

شرکت بهسنج کار نوین در سال 1390 فعالیت خود را آغاز کرده است. این شرکت جزو آزمایشگاه‌های معتمد سازمان حفاظت محیط زیست بوده و در زمینه پایش عوامل زیست محیطی از جمله آب، خاک، هوا و پساب خدمات آزمایشگاهی را به طور تخصصی ارائه می‌دهد.

 

علاوه بر این، در زمینه بهداشت حرفه‌ای و تعیین عوامل زیان آور محیطی نیز فعالیت دارد. تست ایمنی تجهیزات و ماشین آلات، از دیگر خدمات آزمایشگاه است که توسط بهسنج کار نوین به مخاطبان ارائه می‌شود.

 


شرکت بهسنج کار نوین به طور مستقیم برای 7 نفر اشتغال تخصصی ایجاد کرده است و در زمینه اشتغال غیر مستقیم، بیش از ده‌ها نیروی انسانی دانش آموخته، به واسطه فعالیت‌های این مجموعه، مشغول به کار هستند.

 

این مجموعه فناور و آزمایشگاهی، با برخورداری از تجهیزات روزآمد، از جمله دستگاه جذب اتمی برای تعیین برخی عناصر در حد ppb مانند آرسنیک، جیوه، سلنیوم و ...، دستگاه کروماتوگرافی گازی با توانایی آنالیز هیدروکربن، دستگاه اسپکتروفوتومتر جهت تعیین آنیون و کاتیون‌ها، دستگاه‌هایی همچون نمونه برداری، صداسنج، تعیین گازهای محیطی و ... در زمینه آزمایشات زیست محیطی، تعیین خواص و ماهیت‌سنجی فعالیت دارد.

 

در این شرکت امکان دریافت نمونه‌ها به صورت حضوری و ارسال برای آزمایشگاه وجود دارد و کارشناسان پس از آنالیزهای دقیق روی نمونه، آن را به واحد ثبت انتقال می‌دهند.

شرکت بهسنج کار نوین که در استان زنجان استقرار دارد، از سال 1401 عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی است و خدمات خود را بر بستر این شبکه به سراسر کشور ارائه می‌دهد.

فهرست تجهیزات، خدمات و روش آزمون‌های این مجموعه فناور و آزمایشگاهی در پایگاه اینترنتی شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی قابل مشاهده است.

کلمات کلیدی : شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code