آزمایشگاه دانش بنیان پیام آزمای البرز از مجموعه‌های عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، کارگاه آموزشی «محلول‌سازی در آزمایشگاه» را 7و 8 شهریورماه جاری برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، آزمایشگاه دانش بنیان پیام آزمای البرز مستقر درمنطقه ویژه اقتصادی پیام از اعضای شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی است که کارگاه 2روزه آموزشی «محلول‌سازی در آزمایشگاه» را ویژه دانشجویان، کارشناسان آزمایشگاهی و پژوهشگران و محققان به مدت 16 ساعت در روزهای هفتم و هشتم شهریورماه امسال برگزار می‌کند.

 

 

این کارگاه آموزشی شیوه‌ها و اهمیت محلول سازی تخصصی در آزمایشگاه را به مخاطبان ارائه می‌دهد و فراگیری آن می‌تواند کاربردهای بسیار مفیدی در استانداردسازی محلول‌های دستگاه کروماتوگرافی - جذب اتمی و ICP داشته باشد.

مدرس دوره مهندس پورمند مدیر مرکز آموزش آزمایشگاه پیام آزمای البرز است و این دوره برای دانشجویان و فارغ التحصیلان دانشگاهی، مدیران و مسئولین فنی واحد های تولیدی و آزمایشگاهی برگزار خواهد شد.

 

از مهم‌ترین سر‌فصل‌های دوره محلول سازی می‌توان به آشنایی با مبانی راه اندازی آزمایشگاه ها ، لوزی خطر ، ایمنی در آزمایشگاه ، مفاهیم COA ، MSDS ، آشنایی با انواع غلظت ها، آشنایی با محلول سازی از جامدات و مایعات استوکیومتری در حل مسائل ، استاندارد کردن واکنشگرها ، طرز تهیه معرف ها و واکنشگرهای مختلف ، رقت سازی ، تیترازول‌ها و طرز استفاده از آن‌ها اشاره کرد.

 

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیش‌تر و شرکت در این کارگاه آموزشی با شماره‌های 02633266107 و 09124590335 تماس حاصل کنند.

 

گفتنی است آزمایشگاه دانش‌بنیان پیام آزما در منطق ویژه اقتصادی پیام در استان البرز قرار دارد و خدمات متنوع آزمایشگاهی و اموزشی را در حوزه‌های صنایع غذایی، شیمیایی، شوینده و محیط زیست ارائه می‌دهد.

 

فهرست خدمات، تجهیزات و روش آزمون‌های پیام آزمای البرز در پایگاه اینترنتی شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی قابل مشاهده است.

 

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code