دوره آموزشی جامع آشنایی و آزمایش انواع روغن‌ها و هیدروکربن‌ها توسط مجموعه آزمایشگاهی پارس لیان اروند برگزار شد و مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت.

به گزارش پایگاه خبری شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، دوره آموزشی تئوری و عملی آشنایی با انواع روغن ها و هیدروکربن‌ها توسط مجموعه آزمایشگاهی پارس لیان اروند و با حضور کارشناسان استاندارد از شهرهای گلستان، قزوین، بوشهر، گناوه و عسلویه با تدریس جناب مهندس مسلم مشایخی در تاریخ 16 و 17 مرداد ماه برگزار شد.

 

این دوره آموزشی جامع و تخصصی، با هدف افزایش دانش فنی در ارتباط با آزمون‌های تخصصی مربوط به روغن های موتور بنزینی و دیزلی و روغن های پایه و هیدروکربن ها به دو نحوه تئوری و عملی برگزار شد و میزبان کارشناسان استاندارد استان‌ها و شهرهای مختلف از ایران بود.

 

ازجمله تجهیزات مهم و قابل توجهی که در این دوره تشریح شد می توان به (HTHS)، (MRV)، (CCS)، (ICP)، (GC)، (MWD-XRF) و... اشاره کرد.
شرکت کنندگان در این دوره آموزشی، ضمن آشنایی تئوری آزمون ها، با تجهیزات و نحوه کار با آن‌ها آشنا شدند. و پس از پایان دوره تمامی شرکت کنندگان گواهینامه معتبر دریافت نمودند.

 

در این دوره آموزشی، جمعی از فعالان آزمایشگاهی، کارشناسان ادارات استاندارد و واحدهای تولیدی، مدیران فنی و تضمین کیفیت واحدهای تولیدی و آزمایشگاه ها حضور داشتند

 

مخاطبان و علاقمندان در صورت درخواست برگزاری دوره های آموزشی روغن ها و هیدروکربن ها میتوانید با بخش آموزش شرکت پارس لیان اروند خانم مهندس موسوی جم با شماره تماس 09122157404 تماس حاصل کنند.

 

آزمایشگاه پارس لیان اروند، شعبه نفتی تهران از مراکز عضو ممتاز شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی و همکار استاندارد و دارای گواهینامه استاندارد 17025 است و خدمات متنوع آزمایشگاهی و آموزشی را در حوزه فرآورده‌های نفتی و روان‌کارها ارائه می‌دهد.

 

فهرست خدمات، تجهیزات و روش آزمون‌های مجموعه آزمایشگاهی پارس لیان اروند در پایگاه اینترنتی شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی قابل مشاهده است.

کلمات کلیدی : شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی,آموزش

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code