شرکت فام گستر ماهان، تولید کننده انواع پوشش‌های پودری، خدمات کنترل کیفیت، تست و آزمون در حوزه این فرآورده‌ها را بر بستر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی ارائه می‌دهد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، احسان وهابی آقابابائی مدیر کنترل کیفی و رابط آزمایشگاه شرکت فام گستر ماهان درباره فعالیت‌های این شرکت گفت: با توجه به پیشرفت فناوری رنگ در صنعت و نیازسنجی بازار ایران، این شرکت اقدام به واردات پوشش‏ های پودری از کشورهای ترکیه و ایتالیا کرد و از همان سال گروهی از متخصصین و مهندسین زبده، در قالب یک تیم تحقیقاتی پژوهشی، تولید رنگ‌های پودری را آغاز کردند.

 

وی افزود: شرکت با واردات تجهیزات آزمایشگاهی و ماشین ‏آلات تولیدی روزآمد دنیا و انواع پژوهش‌های هدفمند، از مقیاس آزمایشگاهی وارد فاز تولید صنعتی شد و ضمن تولیدات دانش‌بنیان، خدمات تست و آزمون در این حوزه را ارائه می‌دهد.

 

 

آقابابایی ضمن بیان این‌که فام گستر ماهان یکی از بزرگ‌ترین شرکت‏ های تولیدکننده پوشش‏ های پودری بر مبنای نانو است، ادامه داد: این مجموعه تولیدی و تحقیقاتی، یکی از اولین تولیدکننده‏هایی به شمار می‏رود که، با تکیه بر دانش نخبه‏ های بومی توانسته ‏است به تولید پوشش پیشرفته FBE دست یابد و به عنوان اولین شرکت دانش ‏بنیان فناور در زمینه‏ ی تولید پوشش پودری الکترواستاتیک در کشور شناخته شود.

رابط آزمایشگاه فام گستر ماهان با اشاره به انواع خدمات آزمایشگاهی قابل ارائه در این مجموعه فناور افزود: انجام انواع آزمایشات، کنترل کیفیت، طراحی و ساخت انواع رنگ‌ها، در بخش آزمایشگاهی این شرکت انجام می‌شود.

 

 

این فعال حوزه پژوهش و فناوری ادامه داد: خدمات آزمایشگاهی متنوعی همچون آزمون تعیین براقیت در رنگ‌ها و روکش‌های سطحی، آزمون سنجش میزان براقیت، ضخامت و فیلم خشک، سنجش استحکام و براقیت‌ انواع پوشش‌ها در زوایای مختلف و سنجش میزان ضخامت پوشش‌های چندلایه، بخشی از خدمات آزمایشگاهی قابل ارائه در فام گستر ماهان به شمار می‌رود.

 

وی به توانایی انجام خدمات پژوهشی در این شرکت اشاره کرد و افزود: دو مورد از پروژه‌های پژوهشی که توسط فام گستر ماهان انجام شده است، می‌توان به پروژه‏ی بهبود خواص FBE و همچنین استفاده از سامانه UV اشاره کرد.

 

شرکت فام گستر ماهان از اعضای فعال شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی است که در استان تهران استقرار دارد و خدمات خود را بر بستر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، به مخاطبان سراسر کشور ارائه می‌کند.

 

فهرست خدمات، تجهیزات و روش آزمون‌های این مجموعه آموزشی و آزمایشگاهی در پایگاه اینترنتی شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی قابل مشاهده است.

کلمات کلیدی : شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی,محصولات فام گستر ماهان

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code