شرکت دانش‌بنیان دوام بنیان حامی ایرانیان وبینار «تشریح الزامات، مستندسازی و ممیزی داخلی سیستم مدیریت کیفیت براساس استاندارد ایزو ۹۰۰۱:۲۰۱۵» را شهریور ماه جاری برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، با هدف ارتقای آگاهی کارشناسان آزمایشگاهی و در راستای افزایش مهارت‌های مورد نیاز برای یادگیری اصول ارزیابی عدم قطعیت، شرکت دوام بنیان حامی ایرانیان، کارگاه آموزشی «تشریح الزامات، مستندسازی و ممیزی داخلی سیستم مدیریت کیفیت براساس استاندارد ایزو ۹۰۰۱:۲۰۱۵» را 10 تا 21 شهریور ١۴٠٣, ساعت ١۵ تا ١٩ به مدت ١۶ ساعت به صورت آنلاین برگزار می‌کند.

 

از مهم‌ترین سرفصل‌های این وبینار می‌توان به مقدمه و تاریخچه استاندارد، تعاریف و واژگان، کلیات استاندارد و تغییرات ویرایش جدید۹۰۰۱، نحوه تحلیل بافت سازمان، تدوین استراتژی و آشنایی با تکنیک swot، تحلیل نیازها و انتظارات ذی‌نفعان، رهبری، مسئولیت و اختیارات اشاره کرد.

 

 

شرکت کنندگان در این وبینار آموزشی همچنین با محورهایی همچون ارتباطات داخلی و خارجی، ارزیابی ریسک، اهداف و برنامه‌ریزی و نحوه طرح‌ریزی آن‌ها، ارتباط استاندارد با فروش، مشتری‌مداری، خرید، تأمین‌کنندگان، انبار، کنترل‌کیفی، ترخیص، خدمات پس از فروش و محصول نامنطبق، طراحی و تکوین محصول، پایش و اندازه‌گیری، فرآیند عدم انطباق و اقدام اصلاحی، بازنگری مدیریت بهبود مستمر آشنا خواهند شد.

شرکت در این دوره و دریافت گواهینامه دوره تشریح الزامات، مستندسازی و ممیزی داخلی سیستم مدیریت کیفیت براساس استاندارد ایزو ۹۰۰۱:۲۰۱۵، برای مسئولین فنی کارخانجات، مدیران کنترل کیفیت، کارشناسان تولید، کنترل کیفیت، آزمایشگاه‌های زنجیره‌ای و مدیران سازمان‌هایی که در زنجیره غذا فعالیت دارند کاربردی و مفید است.

 

گفتنی است شرکت دانش‌بنیان دوام بنیان حامی ایرانیان از مراکز توانمند عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، که با برخورداری از تجهیزات پیشرفته، خدمات آزمون‌های تخصصی را به مخاطبان ارائه می‌دهد. این مجموعه فناور دارای گواهینامه‌های معتبر مورد تأیید مرکز صلاحیت ایران و آزمایشگاه همکار استاندارد در حوزه‌های ژئوتکنیک مقاوم‌سازی و مصالح ساختمانی بوده و دوره‌های آموزشی تخصصی مصالح ساختمانی را برگزار می‌کند.

 

شرکت دوام بنیان حامی ایرانیان در استان تهران استقرار دارد و اطلاعات، توانمندی‌ها و خدمات آزمایشگاهی این مجموعه در پایگاه اینترنتی شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی قابل رویت است.

 

شرکت‌های دانش‌بنیان برای شرکت در این وبینار آموزشی به وب‌سایت http://ghazal.inif.ir مراجعه و دیگر علاقمندان برای شرکت در این دوره و یا کسب اطلاعات بیش‌تر می‌توانند با تلفن 09932205385 تماس حاصل کنند.

 

شرکت‌های دانش‌بنیان برای شرکت در این دوره از 85درصد حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و اعضای شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، از حمایت 30درصدی برخوردار خواهند شد.

 

کلمات کلیدی : شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی,صندوق نوآوری وشکوفایی,استاندارد

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code