دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان و اداره کل استاندارد این استان، دوره آموزشی اصول و مبانی نظام آراستگی (5s) در آزمایشگاه‌های آزمون را شهریورماه جاری برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، با هدف کمک به ارتقای خدمات آزمایشگاه‌ها و آشنایی مراکز آزمایشگاهی با اصول استاندارد محیط کار، دوره آموزشی اصول و مبانی نظام آراستگی(5s) توسط دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان و اداره کل استاندارد این استان برگزار می‌شود.

 

شرکت کنندگان در این دوره آموزشی، با سرفصل‌هایی همچون آزمایشگاه‌های انجام آزمون و سیستم‌های مدیریت کیفیت، جایگاه 5s در پیاده سازی استاندارد 17025، جایگاه 5s در ایمنی فردی و سازمانی در آزمایشگاه آشنا خواهند شد.

 

 

این دوره به صورت مجازی و به مدت 8 ساعت، 17 شهریور ماه امسال توسط مهندس سید احمد ظهیر میردامادی دبیر کارگروه تخصصی استاندارد و کالیبراسیون شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی برگزار می‌شود.

 

گفتنی است، نظام آراستگی 5s شامل اصول پنج‌گانه‌ای است که به سامان‌دهی بهتر آزمایشگاه‌ها، ارتقای ایمنی، برقراری ایمنی، کاهش آزمایش مجدد، افزایش کارایی، بهره‌وری و کیفیت و جلب رضایت مشتریان کمک می‌کند.

 

علاقمندان برای کسب اطلاعات بیش‌تر و ثبت نام در این دوره آموزشی مجازی تا 16 شهریورماه فرصت دارند با شماره 09123224055 تماس حاصل کنند.

کلمات کلیدی : شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی,استاندارد

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code