کارگاه تخصصی جامع تئوری و عملی کروماتوگرافی مایع(HPLC) توسط مجتمع آزمایشگاهی بهشت آیین با همکاری انجمن زیست شناسی و شرکت زیست پرتو آریا، شهریورماه امسال برگزار می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، آزمایشگاه بهشت آیین از مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، دوره آموزشی کروماتوگرافی مایع (HPLC) را 22 و 23 شهریورماه برگزار می‌کند. روز نخست این گارگاه به صورت آنلاین از ساعت 8 تا 13 و روز دوم به صورت عملی از ساعت 13 تا 17 برگزار می‌شود.

 

این کارگاه با هدف افزایش دانش فنی در ارتباط با کروماتوگرافی مایع (HPLC) میزبان دانشجویان، پژوهشگران و کارشناسان آزمایشگاه‌ها و شرکت‌های دانش‌بنیان خواهد بود.

در این کارگاه دو روزه، ضمن ارائه شیوه های جداسازی در HPLC، آموزش نحوه انتخاب ستون و فاز متحرک، آموزش بستن ستون، کاندیشن کردن و نحوه نگهداری آن بعد از آزمون، آماده سازی بافر و انتخاب بافر مناسب، تمایز پمپ های binary و quaternary ، آشنایی با قسمت های مختلف دستگاه، آموزش آماده سازی نمونه و جداسازی با دستگاه، آموزش آماده سازی استانداردهای استوک و کالیبراسیون، آموزش کنترل میانی HPLC، آموزش محاسبه LOQ و LOD، آموزش محاسبات پیشرفته در EXCEL در این دوره ارائه می‌شود.

 

 

شرکت های دانش بنیان، مراکز تحقیقاتی و پژوهشی، آزمایشگاه های کنترل کیفیت موادغذایی، دارویی، آرایشی و بهداشتی و دانشجویان رشته های مرتبط از مخاطبان بالقوه این دوره آموزشی هستند.

 

مخاطبان و علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیش‌تر و آگاهی از نحوه ثبت نام و شرکت در دوره می‌توانند از طریق واتساپ بخش آموزش با شماره 09353051764 و از طریق تلفن: 86018864 و86018760-021 تماس حاصل کنند.

 

آزمایشگاه بهشت آیین در استان تهران استقرار دارد و خدمات خود را بر بستر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی به مخاطبان سراسر کشور ارائه می‌کند.

 

فهرست خدمات، تجهیزات و روش آزمون‌های این مجموعه آموزشی و آزمایشگاهی در پایگاه اینترنتی شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی قابل مشاهده است.

کلمات کلیدی : شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی,آزمایشگاه‌آموزشی علمی

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code