شرکت پارس لیان اروند کارگاه تصدیق و صحه‌گذاری روش‌های آزمون کیفی را مهرماه سال جاری ویژه کارشناسان آزمایشگاه‌ها، پژوهشگران و سایر علاقمندان برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، شرکت پارس لیان اروند از مجموعه‌های توانمند عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی در ارائه خدمات آزمایشگاهی، بازرسی و برگزاری دوره‌های اموزشی، کارگاه تخصصی «تصدیق و صحه‌گذاری روش‌های آزمو ن کیفی» را هفتم و هشتم مهرماه سال جاری برگزار می‌کند.

 

این دوره آموزشی که به صورت حضوری میزبان شرکت‌کنندگان خواهد بود، طی این دو روز از ساعت 8 تا 16 برگزار خواهد شد و به طور تخصصی در حوزه آزمون‌های تعیین ماهیت و سایر آزمون‌های کیفی کارآمد است.

 

 

علاقمندان جهت کسب اطلاعات بیش‌تر و حضور در این دوره آموزشی می‌توانند با شماره 09122157404 تماس حاصل کنند.
شرکت دانش بنیان پارس لیان اروند در سال 1386 فعالیت خود را به عنوان آزمایشگاه همکار سازمان ملی استاندارد در اداره کل بندر و دریانوردی خرمشهر آغاز کرده است.

 

این شرکت فناور و تحقیقاتی، با 5 شعبه در سراسر ایران خدمات کنترل کیفی خود را در رابطه با راه اندازی آزمایشگاه‌های مختلف در زمینه تعیین ماهیت، فرآورده‌های نفتی، نساجی و سلولزی، مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی و… ارائه می‌دهد و همچنین خدمات بررسی تامین نیازهای صادراتی، وارداتی و تولید داخل ادارات استاندارد، گمرکات کشور و واحدهای تولیدی را ارائه می‌کند.

 


شعبه خرمشهر شرکت پارس لیان اروند در استان خوزستان استقرار دارد و خدمات خود را بر بستر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، به مخاطبان سراسر کشور ارائه می‌کند.

 

فهرست خدمات، تجهیزات و روش آزمون‌های این مجموعه آموزشی و آزمایشگاهی در پایگاه اینترنتی شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی قابل مشاهده است.

کلمات کلیدی : شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی,آموزش

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code