دفتر استانداردسازی پژوهشگاه مواد و انرژی با همکاری اداره کل استاندارد استان البرز دوره آشنایی با روش اجرایی فرآیند تدوین استانداردهای ملی ایران را برگزار می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، پژوهشگاه مواد و انرژی یکی از مجموعه‌های آزمایشگاهی و تحقیقاتی عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی است که فعالیت‌هایش را در زمینه‌های سرامیک، نیمه هادی‌ها، انرژی، فناوری نانو و مواد پیشرفته دنبال می‌کند. این پژوهشگاه دارای ۱۲ گروه تخصصی است که هر کدام در موضوعات مرتبط با مواد و انرژی فعالیت دارند. این پژوهشگاه به‌عنوان قطب تخصصی مواد و انرژی کشور با به کارگیری تجهیزات آزمایشگاهی منحصر به فرد، تلاش کرده است تا نقش مهمی در توسعه علم و فناوری و بهبود کیفیت صنعت نوپای کشور داشته باشد.

ارتقای دانش و توانمندی کارشناسان حوزه‌های تحقیقاتی، آزمایشگاهی و استاندارد از اهداف پژوهشگاه مواد و انرژی است و بر همین اساس، این پژوهشگاه با همکاری اداره کل استاندارد استان البرز دوره آشنایی با روش اجرایی فرآیند تدوین استانداردهای ملی ایران را شنبه 17 مهرماه جاری برگزار می‌کند.

 

 

هدف از تدوین این روش اجرایی، تعیین فرآیند تدوین استانداردهای ملی ایران است. این روش اجرایی در محدوده ی کلیه واحدهای ستادی، ادارت کل استانی، پژوهشگاه و اشخاص حقیقی و حقوقی کاربرد دارد.

 

علاقمندان برای حضور در این دوره آموزشی می‌توانند با شماره 02632607000 داخلی‌های 211 و 212 تماس حاصل کنند. همچنین برای ثبت نام در سامانه مدیریت یکپارچه آموزش ایده به سایت tr.inso.gov.ir مراجعه کنند.

 

پژوهشگاه مواد و انرژی در استان البرز استقرار دارد و خدمات خود را بر بستر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، به مخاطبان سراسر کشور ارائه می‌کند.

 

فهرست خدمات، تجهیزات و روش آزمون‌های این مجموعه آموزشی و آزمایشگاهی در پایگاه اینترنتی شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی قابل مشاهده است.

کلمات کلیدی : شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی,پژوهشگاه مواد و انرژی,استاندارد,آموزش

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code