مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: تسهیلات 40 میلیون ریالی استفاده از خدمات آزمایشگاهی برای 20 هزار عضو هیئت علمی 74 دانشگاه‌ کشور با پیش‌بینی هشتصد میلیارد ریال اعتبار، فعال شده‌است.

به گزارش مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، رضا اسدی‌فرد، مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، با اشاره به فعال شدن طرح تخفیف خدمات آزمایشگاهی برای اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های مادر سراسر کشور، گفت: بر اساس این طرح، اعضای هیئت علمی 74 دانشگاه کشور می‌توانند با ثبت نام در سامانه باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی و انتخاب طرح تخفیف ویژه اعضای هیئت علمی دانشگاه مورد نظر از 40 میلیون ریال اعتبار استفاده از خدمات آزمایشگاهی با 40 درصد تخفیف بهره‌مند شوند.
وی افزود: تاکنون بالغ بر 600 عضو هیئت علمی دانشگاه‌های سراسر کشور برای بهره‌مندی از اعتبار مذکور ثبت نام کرده‌اند که اعتبار 40 میلیون ریالی برای 427 نفر از ایشان تأیید شده‌است.
اسدی‌فرد، شکل‌گیری این طرح را هم‌راستا با حمایت‌های معاونت علمی و فناوری از تحقیقات و پژوهش‌های مرز دانش و فناورانه اعضای هیئت علمی عنوان کرد و افزود: برای بهره‌مندی بهتر اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها از خدمات گسترده شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، تیرماه سال جاری، این طرح تخفیف صرفاً برای اعضای هیئت علمی 15 دانشگاه برتر کشور آغاز شد که مورد استقبال خوبی قرار گرفت و اکنون این طرح حمایتی با گستردگی بیش‌تر، اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های بزرگ و مادر همه استان‌های کشور را پوشش می‌دهد.
مدیر شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی معاونت علمی با بیان این‌که تسهیلات 40 میلیون ریالی استفاده از خدمات آزمایشگاهی برای 20هزار عضو هیئت علمی 74 دانشگاه‌ مادر کشور با پیش‌بینی هشتصد میلیارد ریال اعتبار فعال شده است، گفت: با در نظر گرفتن میانگین هر دانشگاه 300 عضو هیئت علمی، بیش از 20 هزار عضو هیئت علمی می‌توانند از تسهیلات 40 میلیون ریالی با 40 درصد تخفیف بهره‌مند شوند.
اسدی‌فرد با اشاره به امکان انتقال اعتبار اعضای هیئت علمی به دانشجویان گفت: تمامی اعضای هیئت علمی مشمول این تسهیلات می‌توانند با استفاده از امکانات موجود در کارتابل خود، ضمن مشاهده اعتبارات و لیست خدمات دریافتی، بخشی از اعتبار این طرح را به دانشجویان خود منتقل نمایند.
وی همچنین ارائه تسهیلات اعتباری خدمات آزمایشگاهی برای دیگر اقشار علمی کشور از جمله نخبگان، اساتید سرآمد، شرکت‌های دانش‌بنیان و اعضای عمومی باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی را یادآور شد و گفت: تاکنون تسهیلات متنوعی برای اعضای باشگاه مشتریان شبکه آزمایشگاهی اختصاص یافته و طرح‌های جدیدی نیز در حال بررسی و برنامه‌ریزی هستند؛ به عنوان مثال در صورت تامین منابع مورد نیاز، دانشجویان دکترا گروه بعدی مشمولین تخفیف‌ خدمات آزمایشگاهی در باشگاه مشتریان خواهند بود.
وی افزود: مهلت ثبت نام طرح ویژه اعضای هیئت علمی دانشگاه‌ها تا پایان سال ادامه دارد.

کلمات کلیدی : دکتر رضا اسدی فرد,شبکه آزمایشگاهی فناوری نانو

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code

نظرات

0 0

سید احسان ساداتی - ‏۱۳۹۶/۰۶/۲۸

شبکه بسیار عالی است با توجه به اینکه اکثر پژوهش ها نیاز به مرحله ای در آزمایشگاه دارند

پاسخ
0 0

علی حسینی - ‏۱۳۹۶/۰۵/۳۰

بسیار عالی است .آیا عضو هیات علمی دانشگاه آزاد شیراز نیز می تواند ثبت نام کند.

پاسخ
پاسخ مسئول سایت :
با سلام و احترام؛ فهرست دانشگاه های مورد حمایت، بعد از ورود به پنل کاربری اشخاص در قسمت "طرح‌های تخفیف خدمات آزمایشگاهی" قابل مشاهده است.
0 0

داریوش صابری - ‏۱۳۹۶/۰۵/۲۹

با سلام و احترام و خسته نباشید خدمت همه عزیزان \\r\\nمن حدوداً 1 ماه قبل عضو شدم ولی نمیدونم که چطوری از تسهیلات استفاده کنم و اینکه چه خدماتی ارائه میشه. آیا دستگاه nmr هم در شبکه آزمایشگاهی وجود دارد. \\r\\nتشکر میکنم اگر راهنمایی بفرمایید\\r\\nداریوش صابری\\r\\nاستادیار شیمی آلی دانشگاه خلیج فارس

پاسخ
پاسخ مسئول سایت :
با سلام و احترام؛ فایل های راهنمای استفاده از طرح های تخفیف در صفحه باشگاه مشتریان شبکه موجود است.

برای جستجوی تجهیزات مورد نیاز نیز می توانید از قسمت "تجهیزات" در سایت شبکه استفاده نمایید.
0 0

محمد دانشی - ‏۱۳۹۶/۰۵/۲۲

با سلام و تشکر از مدیریت محترم سایت که با اجرایی نمودن طرح تخفیفات هزینه های ازمایشگاهی مربوط به پروژه های تحقیقاتی کمک شایانی به ارتقای سطح کیفی تحقیقات و دانشجویان نموده اند به استحضار می رساند اینجانب مدتی پیش در طرح تخفیفات اعضای هیات علمی دانشگاهها ثبت نام نمودم اما تاکنون تخفیف 40٪ تعلق نگرفته است. خواهشمند است پیگیری لازم مبذول گردد. متشکرم

پاسخ
پاسخ مسئول سایت :
با سلام و احترام؛ لطفا برای پیگیری موضوع با شماره باشگاه مشتریان شبکه موجود در قسمت "تماس با ما" سایت شبکه، تماس حاصل نمایید.
0 0

زهره مصطفوی پور - ‏۱۳۹۶/۰۴/۱۹

طرح بسیار جالبی است و این امکان را میدهد که با تخفیف 40 درصدی بودجه های تحصیلات تکمیلی که به پروپوزال های دکتری و فوق لیسانس تعلق میگیرد در استفاده از امکانات آزمایشگاهی صرفه جویی، تا در خرید مواد و سایر امکانات فراغ بال بیشتری هم اساتید و هم دانشجویان داشته باشند.

پاسخ
0 0

محمد مسینایی - ‏۱۳۹۵/۱۲/۲۸

عالی است

پاسخ
0 0

مهری سلیمی - ‏۱۳۹۵/۰۸/۰۱

من سال گذشته عضو شدم ولی استفاده نکردم در حال حاضر نمیدانم ایا عضو هستم

پاسخ
پاسخ مسئول سایت :
سلام
زمان ثبت نام برای طرح اعضای هیئت علمی تا پایان شهریور 96 و زمان استفاده از آن تا پایان اسفند 96 است.