مرکز پردازش سریع پژوهشکده کامپیوتر پژوهشگاه دانش‌های بنیادی، هفتمین کارگاه برنامه نویسی سیستم‌های چندهسته‌ای و پردازنده‌های گرافیکی و کاربردهای آن در برنامه‌های پردازش سریع را 25 و 26 بهمن ماه سال جاری برگزار می‌کند.

در این کارگاه دو روزه، 
مقدمه‌ای بر معماری کامپیوتر و معماری موازی؛
زبان‌های برنامه‌نویسی پردازنده‌های چندهسته‌ای؛
مدل برنامه‌نوسی پردازنده‌های گرافیکی؛
کارگاه برنامه نویسی CUDA و OpenMP؛
مقدمه‌ای بر پول‌های مجازی و نیازآن به پردازش سریع؛
مقدمه‌ای بر تنوع تکنولوژی‌های موجود در صنعت کامپیوتر و کارایی آن‌ها
ارایه می‌گردد.

علاقمندان می‌توانند برای ثبت نام در این کارگاه به نشانی اینترنتی ipm.ac.ir مراجعه نمایند.
لازم به ذکر است که در صورت امکان و به منظور هماهنگی و آموزش بهتر، پیشنهاد می‌شود شرکت‌کنندگان در این دوره، لپ تاپ همراه داشته باشند.

کارگاه آموزشی دو روزه برنامه نویسی سیستم‌های چندهسته‌ای و پردازنده‌های گرافیکی و کاربردهای آن در برنامه‌های پردازش سریع، در پژوهشکده کامپیوتر پژوهشگاه دانش‌های بنیادی، واقع درتهران، خیابان شهید لواسانی (فرمانیه)، بعد از برج کوه نور، برگزار می‌گردد.

مهلت ثبت نام در این کارگاه تا 20 بهمن ماه جاری است و برای معرفی شدگان از سوی مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، تخفیف ویژه در نظر گرفته شده است.

پژوهشگاه دانش‌های بنیادی از اعضای شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی است. آزمایشگاه کربن از پژوهشکده فیزیک، مجموعه آزمایشگاه‌های پژوهشکده علوم نانو و مرکز پردازش سریع پژوهشکده علوم کامپیوتر این پژوهشگاه، خدمات خود را از طریق شبکه آزمایشگاهی به کاربران ارایه می‌کنند.
کلمات کلیدی : پژوهشگاه دانش‌های بنیادی,کارگاه آموزشی,پردازش اطلاعات

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code