آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز با همکاری انجمن علوم شناختی دانشگاه فردوسی مشهد، مدرسه بهاره علوم شناختی را به مناسبت هفته آموزش برگزار می‌کند.

به گزارش مرکز ارتباطات و اطلاع رسانی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، این مدرسه با هدف آشنایی دانشجویان با فناوری های نوین علوم شناختی، تقویت و بالا بردن روحیه کار گروهی و تاکید بر تفکر بین رشته ای و مورد استفاده قرار گرفتن آن در این حوزه برگزار می شود.


مدرسه بهاره علوم شناختی کارگاه هایی شامل نوروفیدبک، EEG-ERP، نورومارکت و  tES را ویژه علاقمندان، اساتید، دانشجویان و پژوهشگران این حوزه برگزار می کند. این مدرسه به مدت یک هفته از 15 تا 21 اردیبهشت ماه سال جاری در دانشکده روانشناسی دانشگاه فردوسی مشهد برگزار می شود که امکان اسکان در دانشگاه فردوسی مشهد برای شرکت کنندگان سایر شهرها در این رویداد فراهم شده است. 


علاقمندان جهت ثبت نام و کسب اطلاعات بیشتر می توانند به وب سایت آزمایشگاه ملی نقشه برداری مغز مراجعه کنند.


آزمایشگاه ملی نقشه‌برداری مغز مرکزی است که با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری به مجهزترین دستگاه‌های این حوزه مجهز شد تا شاهد ارائه خدمات به روز به محققان کشور باشیم. این آزمایشگاه از اعضای شبکه آزمایشگاهی فناوری‎های راهبردی است و توانمندی‎ها و خدمات آن در صفحه آزمایشگاه در پایگاه اینترنتی شبکه آزمایشگاهی ارایه شده است.

 

کلمات کلیدی : بنیاد نقشه برداری از مغز (BMF),نقشه‌برداری,علوم شناختی,دانشگاه فردوسی

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code