آموزش یک روزه آشنایی با نسخه 2017 استاندارد بین‌المللی ISO/IEC17025 توسط مرکز پژوهش متالورژی رازی، 26 دی‌ماه 97 برگزار می‌شود.

استاندارد بین المللی ISO/IEC17025 شامل الزاماتی است که آزمایشگاه‌های آزمون و کالیبراسیون باید آنها را برآورده سازند تا بتوانند اثبات کنند که یک سیستم کیفیت را به کار گرفته و از نظر فنی صلاحیت دارد و قادر به فراهم آوردن نتایج معتبر هستند.

 

آشنایی با تاریخچه تدوین این استاندرد، معرفی ساختار جدید استاندارد در نسخه 2017، شرح الزامات استاندارد به همراه مثال‌های کاربردی، از جمله مطالب آموزشی این کارگاه است.

 

همچنین در این کارگاه یک روزه که 26 دی‌ماه برگزار خواهد شد، شرکت‌کنندگان با روش طرح‌ریزی و برنامه‌ریزی برای استقرار استاندارد یا انتقال از ویرایش 2005 به 2017 آشنا می‌گردند.

 

مرکز پژوهش متالورژی رازی از اعضای قطعی شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی است که در سال 1396، رتبه اول مراکز آزمایشگاهی را در بین اعضای شبکه کسب کرده است.

 

علاقمندان برای ثبت نام در این کارگاه می‌توانند با شماره 6307-021 تماس بگیرند.

 

برای مشاهده توانمندی‌ها و خدمات آزمایشگاهی این مرکز می‌توانید به صفحه مرکز پژوهش متالورژی رازی در پایگاه اینترنتی شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی مراجعه نمایید.

کلمات کلیدی : برگزاری دوره آموزشی,کالیبراسیون- استاندارد ایزو 17025,مرکز پژوهش متالورژی رازی

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code