فرایند استقرار استاندارد ISO/IEC17025، در مجموعه آزمایشگاه‌های کیا نانو زیست ویستا، با برگزاری دوره آموزشی آشنایی با مبانی، الزامات و ممیزی این استاندارد، آغاز شد.

در این دوره آموزشی که با حضور کارشناسان و مدیر مجموعه آزمایشگاه‌های کیا نانو زیست ویستا، اسفندماه جاری برگزار گردید، مقدمات آشنایی با استاندارد ISO/IEC17025 و شیوه پیاده‌سازی الزامات آن برای شرکت‌کنندگان در دوره توضیح داده شد. در این کارگاه آموزشی، مدرس دوره که به عنوان نماینده شبکه آزمایشگاهی، مسئولیت نظارت بر فرایند استقرار استاندارد در آزمایشگاه را نیز بر عهده دارد، از امکانات و توانمندی مجموعه بازدید کرده و زیرساخت‌های آزمایشگاه را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

 

آزمایشگاه کیا نانو زیست ویستا از اعضای شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی در استان تهران است و از جمله مهم‌ترین زمینه‌های تخصصی فعالیت این مجموعه، ارائه خدمات آزمایشگاهی در حوزه زیست سازگاری تجهیزات و ملزومات پزشکی و همچنین حوزه آزمون‌های میکروبی است. آزمون سمیت ژنی، آنالیز بررسی سمیت سلولی (MTT)، آزمون خون سازگاری، حساسیت زایی و تب زایی، از جمله مهم‌ترین آزمون‌های قابل ارایه از سوی آزمایشگاه به متقاضیان است.

 

علاقمندان برای اطلاع از توانمندی‌ها و امکانات تجهیزاتی و خدمات آزمایشگاهی این مجموعه، به صفحه اختصاصی آزمایشگاه کیا نانو زیست ویستا در پایگاه اینترنتی شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی مراجعه نمایند.

 

آزمایشگاه کیا نانو زیست آزما

 

فهرست مراکزی که اعتبارنامه این استاندارد را دریافت کرده‌اند، در صفحه استاندارد ISO/IEC17025 شبکه آزمایشگاهی قابل مشاهده است.

کلمات کلیدی : آزمون,آزمایشگاه,خدمات آزمایشگاهی,شبکه آزمایشگاهی,استاندارد

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code