آزمایشگاه‌های مؤسسه علوم تحقیقاتی امین آزمای شرق و بسپار پایش پارس، کارگاه آموزشی کروماتوگرافی مایع با کارایی بالا را به صورت مشترک در مشهد برگزار می‌کنند.

کروماتوگرافی مایع با کارایی بالا High Performance Liquid Chromatography-HPLC، سریع‌ترین رشد را در بین روش‌های جداسازی تجزیه‌ای داشته است. دلایل این رشد انفجارآمیز را می‌توان مواردی همچون حساسیت روش، سازگاری سریع آن برای انجام اندازه‌گیری‌های کمی صحیح، شایستگی آن برای جداسازی مواد گونه‌های غیرفرار یا ناپایدار در مقابل گرما و مهم‌تر از همه، کاربرد گسترده آن برای موادی است که در صنعت، زمینه‌های مختلفی از علوم و جامعه، اهمیت درجه اول را دارند، دانست.

 

در کارگاه آموزشی کروماتوگرافی مایع با کارایی بالا که به صورت یک روزه به صورت مشترک توسط مؤسسه علوم تحقیقاتی امین آزمای شرق و آزمایشگاه بسپار پایش پارس در مشهد برگزار می‌شود، مطالب زیر ارایه می‌گردد:

- معرفی کروماتوگرافی مایع و انواع روش‌های آن

- آنالیز کمی و کیفی و کاربردهای کروماتوگرافی

- آشنایی عملی با اجزای مختلف دستگاه HPLC

- نحوه کار با دستگاه و چگونگی ارائه نتایج

- مراقبت و نگهداری از دستگاه HPLC و بررسی مشکلات عملی در حین کار

 

کارگاه آموزش کاربری دستگاهHPLC، 27 خرداد ماه جاری برگزار می‌شود و به شرکت کنندگان در کارگاه، گواهینامه معتبر از سازمان فنی و حرفه‌ای اعطا خواهد شد.

علاقمندان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با شماره 0512253008 داخلی 104 تماس بگیرند.

 

شایان ذکر است موسسه علوم تحقیقاتی امین آزمای شرق و آزمایشگاه بسپار پایش پارس جزو مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی هستند که خدمات تخصصی متنوعی را ارایه می‌کنند و اطلاعات توانمندی‌ها، تجهیزات و خدمات این مجموعه‌ها در پایگاه اینترنتی شبکه آزمایشگاهی ارایه شده است.

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code