پژوهشکده پوشش های نانو ساختار پیام نور استان یزد در طرح تخفیف زمستانی، تخفیف 25 درصدی به متقاضیان ارائه می‌دهد.

پژوهشکده پوشش های نانو ساختار پیام نور استان یزد با هدف حمایت از پژوهش و فناوری و در راستای پشتیبانی از طرح تخفیف زمستان شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی، اقدام به تخفیف 25 درصدی خدمات به کلیه اعضای محترم باشگاه مشتریان در زمستان 98 کرده است.

 

پژوهشکده پوشش های نانو ساختار آماده ارائه خدمات آزمایشگاهی در حوزه های زیست فناوری، نانو مواد و بخش‌های مختلف فناوری‌نانو و ارائه خدمات مشاوره‌ای ،آموزشی، پژوهشی و توسعه‌ای در حوزه فناوری نانو است.

 

تخفیف 25 درصدی خدمات آزمایشگاهی

 

پژوهشکده پوشش‌های نانو ساختار پیام نور استان یزد اولین پژوهشکده دانشگاه پیام نور کشور است که در زمینه فناوری نانو فعالیت دارد. این پژوهشکده دارای آزمایشگاه‌های نانوزیست‌فناوری و نانومواد بوده و همچنین مجهز به کامپیوتر محاسباتی است که با قابلیت استفاده از پردازش موازی 48 هسته امکان انجام شبیه سازی‌های کلاسیکی، کوانتومی و دینامیکی و غیره را دارا است. این مرکز با در اختیار داشتن تجهیزات پیشرفته و کادری متخصص در زمینه فناوری نانو آمادگی ارائه خدمات تخصصی به همه اعضای عضو شبکه آزمایشگاهی نانو و همچنین کلیه همکاران مستقر در مراکز تحقیقاتی کشور را دارا است.

 

پژوهشکده پوشش‌های نانوساختار دانشگاه پیام نور یزد از اعضای قطعی شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی است و در زمینه‌های ساخت و شناسایی، طراحی و شبیه‌سازی و زیست‌فناوری فعالیت می‌کند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره فعالیت‌های این مرکز به این صفحه از پایگاه اطلاع‌رسانی شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی مراجعه کنید.

کلمات کلیدی : تخفیف

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code