مؤسسه علوم تحقیقاتی امین ازمای شرق و ازمایشگاه بسپار پایش پارس کارگاه آموزشی با موضوع کروماتوگرافی مایع با عملکرد بالا برگزار می‌کنند.

کروماتوگرافی مایع با عملکرد بالا (HPLC)  بدون شک یکی از سریع‌ترین رشدها را در بین تمام روش‌های جداسازی تجزیه‌ای داشته است. حساسیت بالای این روش، سازگاری سریع آن برای انجام اندازه‌گیری‌های کمی، شایستگی آن برای جداسازی مواد گونه‌های غیرفرار یا ناپایدار در مقابل گرما و مهم‌تر از همه، کاربرد گسترده این روش برای مواد در صنعت موجب شده تا استفاده از این فناوری رشد قابل توجهی پیدا کند.

 

در این راستا مؤسسه علوم تحقیقاتی امین ازمای شرق و آزمایشگاه بسپار پارس قصد دارند تا کارگاه آموزشی با موضوع کروماتوگرافی مایع با عملکرد بالا برگزار کنند. در کارگاه آموزشی کروماتوگرافی مایع با کارایی بالا که به صورت یک روزه به صورت مشترک توسط مؤسسه علوم تحقیقاتی امین ازمای شرق و ازمایشگاه بسپار پایش پارس در مشهد برگزار می‌‌شود، مطالب زیر ارایه می‌شود:

معرفی کروماتوگرافی مایع و انواع روش‌های آن

 آنالیز کمی و کیفی و کاربردهای کروماتوگرافی

 آشنایی عملی با اجزای مختلف دستگاه

چگونگی کار با دستگاه و چگونگی ارائه نتایج

مراقبت و نگهداری از دستگاه HPLC و بررسی مشکلات عملی در حین کار

 

کارگاه آموزشی با موضوع کروماتوگرافی مایع با عملکرد بالا

 

کارگاه آموزش کاربری دستگاه HPLC، به صورت یک روزه در تاریخ‌ 28 بهمن ماه سال جاری برگزار می‌شود و به فراگیران گواهینامه‌ی معتبر از سازمان فنی و حرفه ای اعطا می‌شود.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام با شماره 05132253008 داخلی 104 تماس گرفته شود.

 

موسسه امین آزمای شرق و آزمایشگاه بسپار پایش پارس عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی هستند که خدمات تخصصی متنوعی ارایه می‌کنند. اطلاعات توانمندی‌ها، تجهیزات و خدمات این مجموعه ها را می‌توانید در پایگاه اینترنتی شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی مشاهده کنید.

کلمات کلیدی : کارگاه آموزشی,HPLC

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code