مجتمع آزمایشگاهی کیفیت آزمای جنوب با 2 مرکز مجهز و تخصصی در استان‌ هرمزگان به دنبال تسریع ارائه خدمات در منطقه جنوب کشور است.

مجتمع آزمایشگاهی کیفیت آزمای جنوب با تکیه بر دانش و تجربیات مؤسسان آن در امر راه‌اندازی، تجهیز و بهره‌برداری آزمایشگاه‌های علمی و تحقیقاتی، در ابتدای سال 1385 در بندرعباس تأسیس و پس از آن بر اساس برنامه زمان‌بندی، اقدام به توسعه و گسترش کرده است. در حال حاضر این مجموعه دارای 2 مرکز مجهز و تخصصی در استان هرمزگان است که این امر امکان تسریع در ارائه خدمات در حوزه جنوب کشور را فراهم آورده است.
 

سلما مهدیزاده مدیرعامل مجتمع آزمایشگاهی کیفیت آزمای جنوب گفت: « این مجموعه سالانه جهت ارتقا دانش کارشناسان، اقدام به برگزاری دوره‌های آموزشی فنی نظیر عدم قطعیت، تضمین کیفیت، دوره‌های تکمیلی استاندارد ISO/IEC 17025 و دوره‌های کار با تجهیزات و نگهداری تجهیزات می‌کند. این آزمایشگاه برای آزمون‌های باقی‌مانده سموم مواد غذایی، میکروبی مواد غذایی، آزمون‌های فلزات سنگین مواد غذایی و کودهای شیمیایی، آزمون‌های پایش آلاینده‌های هوا، آزمون‌های فیزیکوشیمیایی آب و پساب و آزمون سموم و مواد شیمیایی موفق به دریافت گواهی‌نامه تأیید صلاحیت استاندارد شده است.»

 

مهدیزاده در رابطه با اقدامات مؤثر برای توسعه بازار خدمات آزمایشگاه گفت: « پایش مستمر بازار و شناسایی نیازهای صنایع و شرکت‌‎های داخل استان و کشور در خصوص صادرات و واردات محصولات در هر حوزه و همچنین برگزاری نشست با سازمان‌های متولی و حاکمیتی در خصوص شناسایی نیازهای آنان، مطابق با برنامه‌های منظم و مستمر انجام می‌شود. افزایش دامنه‌های متعدد در خصوص برطرف‌کردن نیازهای مشتریان و آزمایشگاه‌های همکار در قالب برنامه‌های تحقیقات و توسعه در اولویت است، همچنین ارتقاء تجهیزات و افزایش بهره‌وری آنها شاخص مهمی در نحوه عملکرد پرسنل آزمایشگاهی است که در برنامه توسعه سال آینده گنجانده و برگزاری دوره‌های آموزشی فنی مورد نیاز در تقویم آموزشی نیازسنجی و آماده شده است.»

 

وی در ادامه گفت: « حضور غیر‌اثربخش فرد در سر کار به‌دلیل بیماری یا ساعت‌های کاری طولانی موضوعی است که در حوزه خدمات آزمایشگاهی این شرکت در حال بررسی است و در حال انعقاد قرارداد با مشاور متخصص هستیم و نتیجه به عنوان یک مقاله علمی و کارآمد در اختیار همکاران آزمایشگاهی قرار داده می‌شود.»

 

تسریع در ارائه خدمات آزمایشگاهی در منطقه جنوب کشور

 

مدیرعامل مجتمع آزمایشگاهی کیفیت آزمای جنوب معتقد است در راستای اهداف شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی می‌توان از تجربیات مشاوران کارآمد و متخصص درخصوص مدیریت منابع انسانی آزمایشگاه‌ها بهره گرفت و با توجه به سطح تحصیلات و میزان سابقه پرسنل در خدمات آزمایشگاهی و حفظ پایداری منابع انسانی فنی و متخصص کمک شایانی به جامعه آزمایشگاهی کرد.

 

زمینه‌های فعالیت این شرکت در 5 بخش کلی شامل خدمات آزمایشگاهی کشاورزی، شیمی و محیط زیست، بیولوژی و آب توازن کشتی‌ها، بهداشت حرفه‌ای، مشاوره در زمینه پیاده‌سازی سیستم‌های مدیریت، ایمنی و آموزش دسته‌بندی می‌شود.
 

این مجتمع آزمایشگاهی به عنوان یک شرکت دانش‌بنیان توانسته است با استفاده از تجهیزات و کارشناسان کارآمد و تخصصی و داشتن مجوز از ارگان‌های مختلف نظیر سازمان حفاظت محیط زیست، سازمان استاندارد و وزارت بهداشت و به عنوان آزمایشگاه همکار مؤسسه تحقیقات آب و خاک، سازمان جهاد کشاورزی، سازمان دامپزشکی و سازمان حفظ نباتات، به عنوان یک عضو ممتاز شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی خدمات خود را به پژوهشگران ارائه دهد.

 

مجتمع آزمایشگاهی کیفیت آزمای جنوب در راستای لزوم حفظ سلامتی همگانی و رضایت متقاضیان خود اقدام به پذیرش نمونه به صورت غیرحضوری کرده است. برای اطلاعات بیشتر می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

 

آزمایشگاه شرکت کیفیت آزمای جنوب به عنوان عضو ممتاز شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی، توانمندی‌ها و خدمات خود را در صفحه اختصاصی این آزمایشگاه در پایگاه اینترنتی این شبکه ارائه کرده است.

کلمات کلیدی : آزمایشگاه‌آموزشی علمی,اندازه‌گیری کیفیت هوا

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code