با توجه به فرارسیدن نوروز ۹۹ و استقبال مخاطبین، سایت آموزش فناوری نانو در نظر دارد تمامی دوره‌های برگزار شده را با تخفیف ۲۰ درصد در اختیار کاربران قرار دهد.

به مناسبت فرارسیدن نوروز ۹۹، سایت آموزش نانو تمامی دوره‌‌های برگزار شده را با تخفیف ویژه (20 درصد) در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این دوره‌ها به صورت تدوین شده در پلتفرم دستیار خوب قابل مشاهده است.

 

۲۱ دوره‌ برگزار شده در سال گذشته که با تخفیف ۲۰ درصدی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد، به شرح زیر است:

 

آشنایی با روش‌های آنالیز و مشخصه‌یابی نانوساختارها، کریستالوگرافی، پراش اشعه ایکس (XRD)، میکروسکوپ الکترونی روبشی (SEM)، میکروسکوپ الکترونی عبوری (TEM) و تحلیل داده‌های آن، میکروسکوپ نیروی اتمی (AFM)، طیف سنجی فروسرخ-مرئی-فرابنفش ، BET اندازه‌گیری سطح ویژه و تخلخل، کار با دستگاهBET، کروماتوگرافی ،نرم‌افزار OriginPro، کاربرد نانو در حوزه آب و پساب، پلاسما و کاربردهای آن، دارورسانی هدفمند و فناوری‌ نانو، سلول‌های خورشیدی، نانوکاویتاسیون، نانوالیاف و روش‌های تولید، سنتز و شناسایی درختسان‌ها، چاپگرسه بعدی، پتنت و  مالکیت فکری.

گفتنی است مجموع ۲۱ دوره نیز به صورت کامل با تخفیف ۴۰ درصد در اختیار کاربران قرار می‌گیرد.

 

سایت آموزش عیدانه

 

همچنین سایت آموزش بسته‌های آموزشی ویژه‌ای نیز آماده کرده است. بسته XRD، بسته یک روش مشخصه‌یابی، بسته نانوساختارها و بسته‌کاربردهای فناوری‌نانو از جمله این بسته‌ها هستند. سایت آموزش برای این بسته‌ها، تخفیف 30 درصدی در نظر گرفته است که در صورت ثبت‌نام در هر بسته، کاربر به تمامی دوره‌های آن دسترسی خواهد داشت.

 

مدت زمان دسترسی به این دوره‌ها از ۴۸ ساعت پس از ثبت‌نام تا ۱۶ فروردین است. تمامی دوره‌ها گواهی پایان‌دوره دارند و به شرکت‌کنندگانی که در آزمون پایان‌دوره شرکت کنند و درصد قبولی را کسب کنند، گواهی پایان‌دوره تعلق می‌گیرد.

 

برای کسب اطلاعات بیشتر به اینجا مراجعه کنید.

کلمات کلیدی : آموزش فناوری نانو

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code