برای استفاده از ظرفیت‌های کشور در حوزه خدمات تحقیقاتی و آزمایشگاهی شرکت آزمونه فولاد یکی از اعضای شبکه آزمایشگاهی فناوری ‌های راهبردی در طرح گردشگری صنعتی اتاق بازرگانی استان اصفهان حضور می‌یابد.

به گزارش پایگاه خبری شبکه آزمایشگاهی فناوری ‌های راهبردی، گردشگری توانسته است به‌عنوان یک پدیده مهم و یکی از منابع ارزشمند اقتصادی و عاملی موثر در توسعه فرهنگی، اجتماعی و اقتصادی جوامع انسانی مطرح شود. امروزه این صنعت ضمن کارآفرینی و خلق ارزش افزوده زمینه‌ساز نزدیک‌ شدن ملل، اقوام و فرهنگ‌ها به یکدیگر شده است.


گردشگری صنعتی یکی از شاخه‌های نوظهور در این عرصه است که در قاب بازدید از سایت‌های صنعتی، استفاده از خدمات فناورانه و صنعتی کشورها جای می گیرد؛ رویکردی که توسعه آن سالهاست از سوی کشور های صنعتی جهان و در راستای افزایش سرانه درآمدها مورد عنایت ویژه قرار گرفته است. کشورمان ایران و شهر اصفهان نیز در این زمینه از ظرفیت بالایی برخوردار است.


توانمندی‌های صنعتی کشورمان در حوزه تحقیقات آزمایشگاهی ظرفیتی است که می‌تواند زمینه‌ساز رونق گردشگری صنعتی شود و با همین رویکرد، شرکت مهندسین مشاور آزمونه فولاد یکی از مراکز عضو شبکه آزمایشگاهی که خدمات تحقیقاتی و آزمایشگاهی ارائه می‌دهد، در توسعه گردشگری صنعتی نقش‌آفرینی کرده است.


طرح گردشگری صنعتی اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی اصفهان با حضور شرکت آزمونه فولاد، تلاش می‌کند تا زمینه را برای رونق اقتصاد دانش ‌بنیان در شاخه صنعتی حوزه گردشگری فعال کند. در نخستین رویداد این طرح که با محوریت توسعه کسب و کار مبتنی بر مزیت‌های اقتصادی برگزار می‌شود، مخاطبان ضمن بازدید مجازی از شرکت مهندسین مشاور آزمونه فولاد با توانمندی‌ها و ظرفیت‌های این شرکت در حوزه پژوهش و صنعت و نیز توانمندی‌های آزمونه فولاد در حوزه تحقیقاتی و آزمایشگاهی آشنا خواهند شد.

 

شرکت دانش‌بنیان آزمونه فولاد در چهار بخش متالورژی و خوردگی مواد، مقاومت مصالح ساختمانی، مکانیک سنگ و مکانیک خاک، مطالعات ژئوتکنیـک و آزمایش‌های برجا و حفاری های اکتشافی و همچنین خدمات بازرسی فنی، بازرسی کالا، آزمایشهای غیر مخربNDT، AdvancedNDT و پایش خوردگی فعالیت می‌کند.

 


آزمایشگاه مهندسین مشاور آزمونه فولاد، بر بستر  شبکه آزمایشگاهی فناوری های راهبردی، توانمندی ها و خدمات آزمایشگاهی خود را به مخاطبان ارائه می‌کند. شرکت آزمونه فولاد با هدف آشنایی فعالان اقتصادی، صنعتی و خدماتی، استادان دانشگاه‌ها، دانشجویان، پژوهشگران، شرکت‌های دانش‌ بنیان و فناور و کشف بازارهای هدف جدید و شناسایی مشتریان بالقوه در طرح گردشگری صنعتی اتاق بازرگانی اصفهان مشارکت می‌کند. بهره‌مندی از ظرفیت نخبگان علمی برای توسعه توانمندی در فناوری‌های این حوزه و بهبود ارتباط بهینه میان صنعت و پژوهش، هدف دیگری است که این تعامل در پی آن است.

 

گفتنی است نخستین رویداد طرح گردشگری صنعتی با مشارکت شرکت دانش‌بنیان آزمونه فولاد و به همت اتاق بازرگانی، صنایع و معادن و کشاورزی اصفهان سه‌شنبه 4 شهریورماه سال جاری از ساعت 14 تا 16 برگزار می‌شود. علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام و حضور در این بازدید مجازی به پرتال شرکت آزمونه فولاد مراجعه و برای کسب اطلاعات بیش‌تر با مرکز توسعه کسب و کار اتاق بازرگانی اصفهان به شماره 36560-031 داخلی 3152 تماس حاصل کنند.

 

کلمات کلیدی : شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی,معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری,آزمایشگاه

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code