یک شرکت فناور عضو شبکه آزمایشگاهی فناوری‌ های راهبردی، به صورت تخصصی و پیشرفته کیفیت و فناوری باتری‌ها را می‌سنجد و این صنعت را در مسیر تولید کیفی هدایت می‌کند.

به گزارش پایگاه خبری شبکه آزمایشگاهی فناوری‌ های راهبردی، مهرداد حسینی مدیر آزمایشگاه مهرنگار کاسپین، ارتقای کیفیت انواع باتری را رسالت اصلی این مجموعه فناور عنوان کرد و افزود: تلاش کردیم تمام معیارهای مربوط به سنجش کیفیت باتری را لحاظ کرده و برای افزایش رضایت مشتریان، الزامات سیستم کیفیت ISO/IEC 17025 برقرار شده است؛ وی افزود: کاربرد و موارد استفاده باتری، به عنوان یک ابزار مهم برای ذخیره‌سازی و تأمین انرژی، گستره‌ای نامحدود یافته است و از صنایع حیاتی تا سلامت و الکترونیک، ردی از باتری‌، آن‌هم در شکل‌های گوناگون، می‌توان یافت.

 

این فعال فناور، با اشاره به ارائه خدمات به اعضای شبکه آزمایشگاهی فناوری ‌های راهبردی گفت: این مجموعه با بهره گیری از دانش روز، کارشناسان مجرب و متخصص در رشته برق و الکترونیک و دستگاه‌های پیشرفته، قادر به انجام تمام آزمون‌ها برای انواع باتری ها شامل باتری‌های اولیه (غیر قابل شارژ) و انواع باتری‌های ثانویه (قابل شارژ) با مصارف صنعتی، تحقیقاتی، تجاری و خانگی مطابق با استانداردهای ملی (INSO) است.

 

حسینی، کیفیت و پژوهش را دو اولویت مهم این آزمایشگاه دانست و افزود: بالا بردن سطح رضایتمندی مشتریان را در دستور کار قرار داده‌ایم و بر همین اساس، دقت و حساسیت آزمایشگاه با رعایت استانداردهای ملی را به عنوان یک سرمشق رعایت می‌کنیم.

 

 

وی با بیان این‌که افزایش کیفیت تولیدات دانش‌بنیان داخلی، راه را برای گرایش بیش‌تر به این تولیدات و رونق اقتصادی هموار می‌کند، ادامه داد: رعایت استاندارد های لازم توسط تولیدکنندگان داخلی باتری موجب افزایش کیفیت تولید و در نتیجه باعث رقابت با تولیدات درجه یک خارجی و گرایش به خرید تولید داخل و در نتیجه ارتقا وجهش تولید می‌شود.


مدیر آزمایشگاه مهرنگار از ساخت تجهیزات هوشمند تست باتری به صورت از راه دور گفت و ادامه داد: در راستای همکاری با صنایع و دانشگاه‌ها، آزمایش‌ها و خدمات ارزیابی به صورت مجازی و از راه دور امکان‌پذیر شد. مشتریان با ارسال باتری به آزمایشگاه و نصب باتری به دستگاه، از امکان سنجش و انجام انواع تست‌ها برخوردار می‌شوند. دستگاه قابلیت برنامه‌ریزی تحت شبکه وب از هرکجای دنیا را داراست. در این خدمت، به نوعی دستگاه در اختیار آزمونگر دانشگاه یا صنایع قرار می گیرد و به صورت آنلاین، کنترل و گزارش دهی می‌کند.

 

حسینی، فعالیت شبکه آزمایشگاهی فناوری‌ های راهبردی را یک گام سودمند در راستای ایجاد پلتفرم اشتراک‌گذاری دانش آزمایشگاهی دانست و گفت: بر این بستر، دستگاه‌ها و خدمات آزمایشگاهی متنوعی در حوزه های مختلف فنی و مهندسی، زیست فناوری، پزشکی و علوم شناختی قرار گرفته و ساختاری قدرتمند از فناوری و پژوهش را ایجاد کرده است. 

 

کلمات کلیدی : باتری,باتری نانویی,شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی,آزمایشگاه

ارسال نظر

پاسخ به نظــر بازگشت به حالت عادی ثبت نظر

نظر شما
security code